Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 4 mai 2012

Evil Rage Within My Heart

And...
that fucking orgasmic explosion
in my mouth.
Mango, nu altceva =)).

         E ciudat când un simplu pretext poate aduce explozia unei alte zile geniale. Când regretul devine motivul care mă face să merg înainte, atunci îmi dau seama că viaţa merită trăită. Poate că m-am obişnuit să trăiesc prea mult prin amintiri. Şi asta nu e un lucru rău. Atâta timp cât în fiecare zi încerc să creez noi amintiri. Life goes on.

 
Shinomiya Natsuki & Kurusu Shou Duet Song - GO! x 2ジェットコースター [Uta no Prince-sama]

         Azi am profitat de faptul că aveam timp mai mult de pierdut şi m-am văzut cu Misaki, doar pentru avea parte de încă o doză bună de râsete adevărate. Am decis să mergem la o cofetărie ca să sărbătorim, cică, ziua lui OnoD [când defapt eu doar vroiam să mănânc prăjituri]. Interesant este faptul că relaţia noastră seamănă foarte mult cu cea dintre Ono-san şi Kamiyan, astfel că sunt momente în care mă simt ciudat de bine când o torturez mintal pe partenera mea de fantezii.
         Şi am cântat ca deşteptele pe stradă, pentru că Bucureştiul nu stă să ne asculte pe noi. Iar atunci când un om fără viaţă s-a luat de noi, m-am simţit nu ofensată, ci puternică, astfel că i-am zis o replică delicată şi simplă, dar de efect. Noi două am ajuns să gândim la fel, e minunat sentimentul acela pe care-l ai atunci când cineva îţi completează cuvintele exact cu ceea ce ai fi vrut tu să spui. Şi am făcut mişto de tot ce se putea face mişto. Inclusiv de un cuplu ciudat şi caraghios care se aşezase la o bancă distanţă. Ce gagiu mai e ăla care în timp ce se sărută cu gagică'sa, deschide ochii şi se holbează la mine [şi nu pentru mă găsea atractivă, ci pentru că mă vedea mai interesantă decât prietena lui]. Şi ca să-i spun asta şi lui Misaki am fost nevoită să vorbesc în japoneză. M-am descurcat relativ bine, deşi încă nu pot să leg o frază cum trebuie, fiidcă topica japoneză e total inversă faţă de cea română.
         La un moment dat am început să ne strigăm în diferite moduri absolut epice, astfel că după scurta furtună de la sfârşitul zilei mă simţeam minunat. Plus, am avut un moment în care am început să ne certăm ca un cuplu. Hell yeah.

Şi de dimineaţă m-am tuns. Şi nu pentru că aveam nevoie de o schimbare, ci pentru combinaţia căldură emanată de asfaltul din Bucureşti plus părul meu lung şi des mă făceau să mor de cald. Altă viaţă când ai o întâlnire romantică cu foarfeca.

Choco Desu~


2 comentarii:

  1. Neee ,Kishorish ,dar noi din utapri care cuplu am fi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O________O
      Să mor dacă m-am gândit la asta =))
      ...Arrr...Eu Ren şi tu Masato?

      În orice caz, hai să rămânem la relaţia noastră OnoD - Kamiyan, că aia ni se potriveşte perfect b-).

      Ștergere

 
back to top