Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 3 mai 2012

Entuziasm şi creativitate

N-am crezut vreodată în noroc,
dar entuziasmul lui mă loveşte zilnic.

             Soarele arzător îmi aruncă timpul în urmă şi mă lasă cu o realitate goală şi nebună. Atunci realizez că în fiecare zi greşesc prin simplul fapt că trăiesc aşa cum vreau şi când văd că timpul mi-o ia înainte, viaţa nu mai are sens pentru mine. Aerul verii care s-a grăbit să vină mă îmbată şi mă face să visez la zilele de mult uitate în care iubeam.
             Mă chinui să nu cad într-o stare din aia groaznică care mă face să-mi fie scârbă de mine însămi, aşa că în fiecare zi trag de mine pentru a trăi în modul în care cei din jurul meu îmi ordonă. E monotonă suferinţa asta, încât m-am obişnuit cu durerea pentru că nu vreau să lupt cu adevărat ca s-o fac să dispară. Oricum totul se va termina mai devreme sau mai târziu. Până atunci număr zilele.
             De săptămâna viitoare intru în terenul minat reprezentat de tezele semestriale. Sincer, i don't give a fucking fuck. O scot eu la capăt, încă mai am timp să mă pregătesc şi la latină [singurul subiect la care mai am ceva lacune] pot să copiez. Oh, şi am de învăţat un caiet de geografie =)).
 
             Am început să-mi pierd o tonă de timp pe Tumblr, asta fiindcă e plin de fucking smexy seiyuu şi pentru că pe acolo e şi Koori. Am o listă kilometrică de anime pe sezonul ăsta [trebuie să fac un review la Inu x Boku SS din martie =))]. Bine, defapt 58 de cm de hârtie plini cu titluri de anime organizate pe zilele săptămânii în care sunt difuzate. Ăsta e al treilea sezon de când mă uit la anime-uri ongoing şi e şi cel mai organizat, sincer. Mă uit la, fuck, paişpe anime-uri odată [unele nici nu le-am început =))] şi d'asta am simţit nevoia să-mi fac o listă. Sezonul trecut ţineam minte care, când ieşea, dar acum sunt prea multe titluri de reţinut. Un sezon cu multe anime-uri interesante şi câteva chiar bune. Plus, avem un anime cu Kana Asumi [Taneshima Popura în Working!!] ca voce în rol principal şi unul cu GRANRODEO la opening, care anime, deşi este despre basket [n-am văzut ever un anime concetrat pe sport - Chihayafuru cred că se pune totuşi - şi dacă nu era cu GRANRODEO nici nu mă apucam de el], este mult prea genial.              
             A venit căldura şi nu-mi găsesc sandalele, decât alea cu toc de la banchet, care au stat în camera mea la expoziţie toată iarna şi acum sunt pline de praf. Norocul meu tipic [cred în el, că doar e al meu!] m-a lovit şi azi, astfel că deşi am pierdut un metrou şi am coborât greşit din următorul doar ca să iau altul şi încă unul, am ajuns în clasă înaintea profei de română. M-a ascultat, am reuşit să scot nişte fraze coerente şi care aveau sens, dar la un moment m-am cam blocat pentru că nu-mi mai aminteam nimic, aşa că ea a preluat şi ascultatul a devenit lecţie.  
            
VIN EVANESCENCE ÎN ROMÂNIA!!!


             Când am văzut afişul cu artiştii de la Tuborg Green Fest din vara asta, mi-a picat faţa şi m-am abţinut cât am putut să nu ţip. TRUPA MEAAA DE SUFLET VINE ÎN ROMÂNIA PENTRU PRIMA DATĂ!!! Arrrrrr ~ O zi de festival cu Within Temptation [pe care i-am ratat vara trecută!], iubita mea AMY LEE live şi Guns n' Roses [nu's fan, nu i-am auzit, dar Meda vine cu mine şi dacă tot plătim biletul de o zi, de ce să nu-i vedem?]. Trebuie să-mi iau biletul cât de devreme posibil şi până în iulie stau cu entuziasmul întins la maxim. Am văzut acum că au o melodie pe soundtrack-ul noului film "The Avengers" [premieră la noi în ţară mâine, dacă o prind pe Misaki sâmbătă mergem şi-l vedem], film foarte anticipat şi cică genial [if you're a 9gagger than you must have heard about it]. Şi văzu'şi adineauri videoclipul ăsta şi mi-am amintit cât de genială e femeia aia, AMY LEE. "I'm a creative person, so any real excuse to express myself...I'm gonna use it".
 
              Între timp îi ascult pe japonezii de la G.Addict [Takuma Terashima [kiiiii~], Yuki Kaji, Abe Atsushi şi Kazuma Horie]. Toţi băieţii sunt seiyuu relativ cunoscuţi, tineri [zic asta pentru că generaţia lui Kamiyan ar fi ăia bătrâni după mine - trecuţi de 30 de ani -]. Pe Terashii~ cel smexos [preferatul meu din trupă] l-am auzit în Uta no Prince sama [Ittoki Otoya] şi Sousei no Aquarion [Apollo], pe drăguţul, micuţul şi absolut adorabilul (uke) Yuki Kaji îl ştiu din Kuroshitsuji [Finnian], No. 6 [SHION the fucking absolute uke] şi din recentul şi explozivul Aquarion Evol [eşti atât de frumos încât mă dispeeeeri!] în care-l face pe zburătorul Amata Sora. Pe Abe Atsushi l-am auzit în rolul lui SAIIIKO Mashiro Moritaka din Bakuman şi în recentul şi superbul rol al lui Sakakibara Kouichi [Another]. Iar pe Kazuma Horie l-am auzit în Special A [Tadashi Ryuu]. Albumul lor "HIGH END" sună prea bine pentru o trupă de seiyuu cu voci mediocre. Ceea ce mă omoară este faptul că nu le pot diferenţia vocile mai deloc [îl mai ghicesc uneori pe Terashii sau pe Yuki Kaji, iar în rest sunt praf]. O schimbare interesantă după ce mi-am zburat creierii cu INSTINCT al minunaţilor de la GRANRODEO. Acuma vă omor şi cu albumul ăla, ofc.

Hahaha, Enthusiasm!

2 comentarii:

  1. Faza cu fuck-ul dat este demna ,de golden place din 9GAG.Si da ,cand am vazut reclama de la The Avengers la tv am zis :Tre sa'l vad cu Sayu :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O________O
      Deci ca să înţeleg că noi ne sincronizăm şi când gândim?!
      Sunetm geniale.

      Ștergere

 
back to top