Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 4 mai 2012

Daisuke Ono

"Ono-san, kimochi warui desu"
Kamiyan: "Yoku itta".
... OTOKO WA...OTOKO!


         Fiecare persoană are nişte limite impuse de sine peste care nu îndrăzneşte să treacă. Şi totuşi, cei care o fac, şi reuşesc să o facă într-un mod în care nu se compromit, vor fi percepuţi altfel de cei din jurul lor. În cazul lui Daisuke Ono, lumea îl crede dezgustător iar fanii delicios. De ce? Pentru că omul ăsta reuşeşte să aibă o imagine perfectă de prinţ frumos şi orbitor de strălucitor în timp ce e conştient şi el cât de caraghios poate să fie. Şi totuşi, asta îl face pe OnoD cu adevărat original.
         Şi azi face 34 de ani! Nu-mi vine să cred :)).

      L-am auzit, bineînţeleees, prima dată în rolul superbului distrugător de inimi, Sebastian Michaelis din Kuroshitsuji. Apoi i-am aflat numele când am văzut că Sebastian şi Shizuo Heiwajima [Durarara!!] au acelaşi seiyuu, lucru care m-a lovit pur şi simplu pentru că vocile personajelor nu mi se păreau deloc asemănătoare. Şi atunci mi-am dat seama ce talent poate fi omul ăsta.

         A devenit popular undeva prin 2006 odată cu rolul lui din Haruhi Suzumiya no Yuutsu, Koizumi Itsuki, iar odată cu rolul lui Sebastian a fost recunoscut ca unul dintre seiyuu cu cea mai sexy voce. Eu personal l-am mai auzit în Durarara!!, în Working!! [Satou Jun] şi în alte o grămadă de anime-uri în diferite roluri. Vocea lui este absolut superbă şi, după ce l-am ascultat mai bine, pot spune că el este printre seiyuu pe care-i recunosc de la primele replici.
       Ironic este faptul că dintre toţi seiyuu populari el este recunoscut ca fiind cel mai chipeş [Kamiyan îi spunea odată parcă handsome-kun]. Nu este neapărat carismatic şi nu este genul de persoană care să fie în centrul unei conversaţii [chestia asta a recunoscut-o chiar el], dar alături de partenerul lui, Kamiya Hiroshi [cu care moderează o emisiune radio săptămânală în Japonia, Dear Girl ~Stories~] este absolut adorabil. Reuşeşte să rămână simpatic chiar şi atunci când sadismul lui Kamiyan îl loveşte =)).

         Ce-mi place la el? Muult prea multe, sincer. OnoD este absolut minunat pentru că reuşeşte să arate bine absolut oricând, orice ar purta sau ar spune. În videoclipul lui pentru Netsuretsu Answer am rămas cu gura căscată pentru că îl îmbrăcaseră ăştia într-un costum alb şi cu un boa din ăla de pene şi el tot arăta seeexy. Pentru că bineînţeles, OnoD mai şi cântă şi cântă chiar foarte mişto, mai ales că îşi mai şi scrie unele versuri singur. Lucru care dovedeşte cât de romantic poate fi în unele momente. Şi, ca şi menţiune specială, ar fi melodia asta, care, pe lângă faptul că e enka [fanii Naruto s-ar putea să ştie ce-i asta], este un character song pentru Shizuo Heiwajima. Epicness overload. Rolul din Working!! este extraordinar pentru că, deşi personajul [Satou Jun] este ciudat de neobişnuit, vocea lui OnoD îl aduce la normalitate [nivelul normalului în Working!! fiind foarte scăzut]. Are momente în care vocea lui sună blând, deşi cel mai epic este atunci când ţipă [IZAYAAAAA-KUUUN~].
         Se sincronizează genial de bine cu Kamiya Hiroshi, şi asta nu numai la radio, ci şi în nenumăratele anime-uri, evenimente şi proiecte în care se află împreună. Ăştia doi sunt practic cel mai popular duo seiyuu al Japoniei. Sunt absolut minunaţi când Kamiyan îl face pe OnoD scârbos, iar OnoD îl face pe Kamiyan drăguţ [şi astfel răsare latura tsundere a lui Kamiyan şi puterea sadică a lui Daisuke Ono, pe care însă Kamiya-san are grijă s-o distrugă imediat cu sadismul lui mult mai grandios].
     
          Şiii, să nu uităm că OnoD reuşeşte să arate bine chiar şi atunci când e praf de caraghios, este mortal când spune trei simple cuvinte ["Yes, my lord"]
          Replica de sus îi este spusă lui OnoD de către Miyuki Sawashiro în acelaşi eveniment Durarara!! pe care l-am menţionat de ziua lui Kamiyan [ironie!] şi vine cam aşa: Sawashiro-san îl face pe OnoD dezgustător, iar Kamiyan aprobă cu un zâmbet pe buze. Iar la faza cu otoko mi-e lene să vă explic =)). Următorii seiyuu cu care vă voi trollui vor fi cu siguranţă adorabilul Miyano Mamoru [8 iunie] şi smexosul total Taniyama Kishow [11 august].

AND NOOW HAVE SOME DELIGHT TROLLING >:)















4 comentarii:

  1. Buna,
    Vino si ia imagini miscatoare gif foarte frumoase pentru blog (ape curgatoare, flori, animale, peisaje, oameni, etc.)...sunt gratis!
    Coltisor de Rai
    Animation GIFs Free 3D HD
    Te astept cu drag,
    Vilhelm

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. ORIZAYA no hi =)).
      Şi vreau llama cake =P~

      Ștergere
  3. Nu-mi pot da seama cum eu gasesc intotdeauna chestiile geniale asaaa... de tarziu,dar oricum felul in care scrii mi se pare genial.
    Si trebuie sa spun ca modul in care tipul tipa "IZAYAAAAA-KUUUN" probabil o sa-l tin minte toata viata.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top