Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 30 mai 2012

Cosplay Gen

"...is that...Ririchiyo?
Aaah, Grell!"

  Hârtie frumos strălucitoare, care te priveşte cu ochii de cerneală, şi, dacă ai putea, ai scoate perechea aia de ochi din pagină şi ai devora-o cu totul. Culori, modele, materiale, dantele, toate aduse în lumea tridimensională de pe ecranul care dă viaţă poveştilor magnifice venite din Japonia. Toate astea, plus o grămadă alte lucruri interesante, se găsesc prin paginile revistei Cosplay Gen, pe care am pus mâna la Otaku. O investiţie [sau mai bine zis cheltuială] care a meritat.
         Am văzut revista Cosplay Gen la prima mea convenţie, Nijikon 2010, de unde mi-am şi cumpărat un exemplar din numărul 2, şi asta pur şi simplu pentru că nu mai aveam pe ce să-mi cheltui banii atunci. Am primit o copertă frumoasă cu un cosplay după Hatsune Miku [pe care la vremea aceea o ştiam doar din vedere], un set de cărţi poştale [leeme see...da, cărţi poştale...cred XD] frumoase care acum se află [doar o parte totuşi] pe pereţii mei. Şi anul ăsta la Otaku mi-am mai luat un exemplar din revistă, de data asta numărul 5, pentru că nu o mai cumpărasem de un an jumate şi doream să văd ce mai e prin ea. Acum am ajuns la concluzia că trebuie să am fiecare număr.
         Revista Cosplay Gen este axată, bineînţeles, pe cosplay ['costume play'] şi are ca scop răspândirea şi promovarea acestui fenomen, de unde şi descrierea revistei : "Worldwide Cospay Magazine". Conţinutul este scris în limba engleză, lucru care m-a făcut să cred că revista ar putea fi made in america or smth, în nici un caz de prin Europa. Însă când am citit numărul recent şi am văzut articole scrise de oameni care aveau clar nume de români, am dat un pic la începtul revistei, doar ca să văd că redactorul şef [cred că aşa ai traduce editor-in-chief] este o româncă, domnişoara/doamna [i don't really know] Ruxandra Târcă [spledid job with this magazine!]. Ea a scris şi o mare parte din articolele din revistă [vechiul meu număr 2 nu l-am studiat aşa de bine], ceea ce mi se pare extraordinar.
Un cosplay magnific după Lau din Kuroshitsuji. Cosplayer: ShanHuang
          De asemenea, revista mi se pare foarte frumos organizată; cuprinde interview-uri, profile ale mai multor cosplay-eri, fie asiatici sau europeni şi americani, review-uri, tutoriale ['do it yourself'] şi diferite articole legate de acest hobby [legate de fotografie în cadrul cosplay, sau diverse curente vestimenare - cum ar fi lolita -]. Astfel că, vă recomand Cosplay Gen [o găsiţi pe net sau la convenţii] nu numai pentru că este legată de cosplay, ci pentru că este o revistă pe care, când o citeşti, îţi dai seama câtă muncă s-a depus pentru a o publica.
Un articol care abordează un subiect foarte interesant din noul număr al revistei.
          Cel mai amuzant este atunci când stau şi studiez imaginile cu cosplay-eri, le analizez costumele doar de dragul de a mă holba la detaliile alea superbe, şi recunosc câte un personaj. Defapt, recunoaşterea asta a personajelor este primul lucru pe care-l fac când răsfoiesc revista [am murit când am văzut în numărul 5 cosplay-ul lui MiYo după Ren Jinguuji]. Voi face rost şi de celelalte numerele la Nijikon sau chiar mai devreme [sper să găsesc numărul 1] şi le voi devora şi pe alea XD.

Mâine cred că mă duc la şcoală cu un volum din Kuroshitsuji >.<

2 comentarii:

  1. Iti multumim pentru review si apreciere si ne bucuram ca ti-a placut. Echipa Cosplay Gen (oamenii de la baza ei) este aceeasi care organizeaza Otaku Festival (posibil sa ne cunosti dupa nick name-uri). Da, Cosplay Gen este o revista conceputa, coordonata si publicata in Romania, cu multi colaboratori din strainatate.

    Din pacate numerele 1,2 si 4 sunt sold out si nu mai sunt disponibile, insa le vei putea gasi in format electronic in scurt timp.

    Ruxandra T.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare foarte rău să aud că numerele 1, 2 şi 4 nu mai sunt pe stoc, deşi după ce am văzut inclusiv numărul 1 la Otaku, am crezut că le voi mai găsi şi în viitor (păcat că n-am avut bani să le cumpăr atunci!).

      Chiar mă gândeam, atunci când am scris postarea asta, că n-ar fi imposibil să văd un comentariu de la cineva din redacţia Cosplay Gen. Mulţumesc tuturor contribuitorilor pentru acest proiect minunat şi multă baftă în continuare!

      Ștergere

 
back to top