Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 2 aprilie 2012

Ştii, nu-mi spune tu mie în faţă că m-ai prostit

Fiindcă nu-ţi iese,
d'aia


        Cred că n-a existat persoană care să nu profite, într-un fel sau altul, împins de împrejurări sau de simpla dorinţă, de altă persoană. Doar că, în ultimul timp, acest act al profitării, care trebuie făcut şi el cu măcar puţină graţie, începe să devină încă un aspect stupid al lumii. Nici să mintă nu ştiu unii.

        Trebuie să recunosc, am profitat şi profit de oamenii şi situaţii atunci când vreau şi pot. Dar încerc s-o fac într-un mod subtil, fără să stresez prea tare pe cel de care profit. Cu un pic de atenţie şi ceva graţie, nimeni nu are nimic de pierdut şi toată lumea e mulţumită. Asta până când nu intervine elementul numit nesimţire.
       Eu sunt un personaj destul de tolerant, îmi pierd calmul doar în preajma anumitor persoane care mă înţeleg [şi deci reuşesc să-mi facă praf nervii]. Şi totuşi, mi-a fost sincer milă când am fost martoră la încă o decădere a caracterului omenesc. E ciudat cum, după două replici şi trei zâmbete, mi s-a schimbat total părerea.
        A venit la noi, zic noi pentru că, repet, eu am fost doar martoră, şi mi-a fost de ajuns. Deci, a venit la noi cu un zâmbet tipic şi a aruncat o frază din aia greoaie care ar fi insinuat o relaţie inexistentă între noi. Spun noi pentru că relaţia se împarte la trei, nesimţirea la doi şi nepăsarea de moment a fost doar a mea. Dar fie; când vrei ceva, orice ar fi, te mişti subtil. Eu pot spune că mi-am autodisciplinat această subtilitate pentru că am nevoie de ea în viaţa de zi cu zi. Darrr nuu, respectiva persoană a venit la noi şi a dat o bombă din aia pe care o dă un idiot; a început prost şi nu m-am putut abţine să nu-i spun câteva sfaturi constructive. Nu m-a ascultat, şi mi-am dat seama de asta din următoare replică.
        Când am primit un cot în cotul meu, mi-am dat seama mai bine ce se întâmpla. Şi apoi am aflat că aveam planuri pentru mâine, doar că nu planuri în trei. Mi-a fost scârbă, sincer, şi nu de planuri inventate pe moment, dar oricum îmi conveneau, ci de cererea făcută înainte. Când încerci să te foloseşti de cineva, nu i-o arunci aşa pe faţă, cu un zâmbet din ăla entuziasmat, şi apoi mai şi insişti, ca să fii sigur că...ţi se va da cu flit în viitor. Parcă deja visez planuri pentru tot restul săptămânii, numai în trei nu. 
        Delicateţe, unde naiba a dispărut?! Şi individul era de sex feminin, deci delicateţea era obligatorie. Pe naiba mai găseşti azi fete nu delicate, măcar atente, dacă nu subtile.

5 comentarii:

  1. Girls this days are just girls, not ladies. xD

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici fete nu mai sunt, să ştii! Există nişte specimene care se comportă mai scârbos decât băieţii, încât uneori mă întreb ce văd băieţii la ele :)).

      Ștergere
  2. Ăi ” băieți fac parte din aceiași gaură ca și acele tipuri de fete. Și da, sunt foarte scârboase să zic așa *deși cuvântul mi se pare că denigrează* din punct de vedere comportamental.

    RăspundețiȘtergere
  3. of ,ti-am zis sa nu mai pui la suflet idiotenia si neputina altora ca te incarci inutil.In lumea asta e bine sa fii nepasator ,intr-un anumit gram de masura. Pentru ca se pare ca atunci cand iti pasa prea mult se duce farmecul vietii pentru ca toti te iau de bun si de prost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta o ştii din propria experienţă, nu?

      Crede-mă, sau mai bine zis dovedeşte-mi că mă cunoşti. Mie NU îmi pasă! =)) Deloc chiar. Doar vroiam să împărtăşesc şi altora părerea mea despre nivelul ridicat de stupizenie din şcolile româneşti.

      Ștergere

 
back to top