Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 10 aprilie 2012

Harezora

Fiecare zi începe cu
o nouă descoperire

        Mă uit la cer şi viaţa îmi trece prin faţa ochilor. Şi paşii mei îşi schimbă ritmul cu fiecare destinaţie, astfel că am început să zâmbesc de dragul de a dărui fericire. Simt vântul care-mi ridică părul şi oraşul devine mut odată cu vocea lui pe care o cunosc de prea mult timp. E ciudat de simplu să fii fericit!

       L-am auzit pe Kamiya Hiroshi prima dată în Durarara!!, şi de asta rolul lui, Izaya Orihara, este unul dintre personajele mele preferate pe vecie. I-am ascultat melodia "My Diary", melodie care mă reprezintă imediat după superbul "The Last Song I'm Wasting On You" compus şi cântat de frumoasa Amy Lee de la Evanescence, apoi am trecut la micuţul album "Hare no Hi" şi săptămâna asta m-am plimbat prin oraş şi ţară cu muzica lui pe fundal.
      Dintre toţi seiyuu pe care i-am auzit cântând, Kamiyan pot spune că e pe ultimul loc ca şi abilităţi muzicale. Are o voce uşor spartă, nu se prea descurcă când vine vorba de versuri iar de compus nici nu mai vorbim. Dar cine-i scrie şi compune melodiile sunt cu siguranţă oameni deştepţi, pentru că melodiile i se potrivesc lui ca individ. La "Harezora", primul lui album, s-a muncit, asta se vede. Şi a ieşit ceva foarte frumos.
        Albumul este simplu încadrat ca fiind j-pop, dar are nişte tonalităţi şi ritmuri pe care eu personal nu le-am mai auzit. Are o doză decentă de originalitate, lucru ce-l face frumos ca şi lucrare. Cântecele vorbesc despre viaţă în general, sentimente simple şi iubire necondiţionată; au o notă uşoară, nu ştiu exact cum să descriu, dar pe mine mă relaxează. Kamiya-san cântă decent, sună impecabil live [respect!] şi nu se forţează. Încă o dată, cine îi compune cântecele şi le adaptează pentru vocea lui este un geniu.


      Discul conţine zece melodii, n-am să le iau pe toate pentru că acum nu am timp. Se regăsesc şi single-urile mai vechi, "For Myslef" şi "Nijiiro Chouchou" [care s-ar traduce, cred, "fluture colorat în curcubeu" or smth like that...]. Melodia de pe album căreia i s-a făcut un videoclip se numeşte Dual Wing şi este preferata mea de pe album, plus că videoclipul este simplu, tipic Kamiyan, dar frumos şi relaxant. Mai merită menţionată "Ashita e no baton" [明日へのバトン], în care vocea lui sună cel mai bine, aş spune.
      Sincer, albumul ăsta nu l-aş recomanda celor care nu ştiu nici un pic de japoneză, pentru că fără să poţi înţelege versurile, muzica e cam nulă. Eu personal m-am bucurat de fiecare melodie, iar Dual Wing mi-a trăznit o doză de inspiraţie pe care trebuie s-o pun în scris.

Azi plec la ţară, ne mai auzim când ne-om auzi.
Şiiiiii vine OTAKU! Hell yeah că n-am nici un ban =)).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top