Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Dear Girl, Laugh Out Loud!

Kamiyan şi OnoD...
Sayuu şi Misa...
Eu. Nu. Văd. Nici o diferenţă.~!


      Râsete nebuneşti, din alea din suflet, la puterea a treia, plus rânjetul lui Ryuk şi ochii lui Sebastian de pe peretele meu. Combinaţia perfectă. Astea şiii...o doză de Jinguuji. [oh daaaa~!]


       Filmul ăsta vroiam să-l văd cu Misaki, cu orice preţ. Pur şi simplu pentru că ştiam că numai cu ea efectul va fi maxim. Impactul a fost dureros, curul lui OnoD smexy şi sadismul lui Kamiyan o lecţie valoroasă pentru mine.
     Pe scurt: Dear Girl ~Stories~ este un emisiune radiofonică difuzată săptămânal în Japonia [duuuh~] moderată de doi seiyuu: Kamiya Hiroshi [mah fav] şi Ono Daisuke [Misaki's husband]. În afară de emisiunea în sine, există o manga, un joc parcă, filmul ăsta pe care l-am văzut noi plus o tonă de evenimente şi altele. Toate absolut hilare.

      Am râs de ne-am făcut praf, mai ales la o fază absolut genială în care Kamiyan făcea mişto cu neruşinare de bietul OnoD care avea o mască pe ochi. Apoi au fost încercările disperate ale lui Ono de a curta animalele de la un zoo, lupta lui cu un kappa [Yonagappa =))], masa lor la un restaurant franţuzesc şi multe altele. Toate spre amuzamentul lui Kamiyan şi echipei şi spre umilirea lui OnoD. Şi asta pentru că era ziua lui. A lui Daisuke Ono, zic. Vreau şi eu aşa o zi de naştere =)), cu Kamiyan la pachet.
     După film am fost în Afi pentru că Misaki vroia neapărat mâncare chinezească. De data asta am lăsat-o pe ea să ia tava, pentru că de când cu incidentul cu Shiro-chan, nu mai vreau spaime la mall. I-am înşirat Misei frumoasele mele fantezii [cu chintalul, nu tona, cum spune mama], am trecut pe la obişnuitul stand de îngheţată şi am hotărât să mergem într-o zi prin mall cu un afiş pe care să scrie "OTAKU WANTED". 

Fucking Beautiful World.

     Plus, azi când am călcat în oraş, am simţit cu tot sufletul meu că iubesc locul ăsta mai mult decât o iubesc pe mama.

And so now you are officially sick of those two. >:)

4 comentarii:

  1. Deci nu credeam ca o sa rad la un film in halul asta de mult. Cu lacrimi :)).
    Doamne inca visez noapte faza slow motion cu :
    "Chanko-chaaaan" :)).
    Si trolul de Kamya facandu-l sa sufere pe bietul de Ono D :)).
    Tre sa revedem filmul . Iar si iar xD.

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde ati gasit Dear girl stories the movie? Imi puteti da si mie un link? :-S

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Filmul subtitrat se găseşte pe comunitatea Dear Girl ~Stories~ de pe livejournal.com. Ca să-l poţi downloada, trebuie să fii membru al comunităţii [deci să ai un cont pe livejournal.com, îl poţi folosi pe cel de google sau facebook]

      Aici este link-ul cu postarea de unde poţi downloada filmul subtitrat:

      http://deargirlstories.livejournal.com/435631.html

      Ștergere
    2. Plus, dacă şi tu eşti fan OnoD şi/sau Kamiyan, atunci aş vrea să mai vorbim >:D<. Un id de mess, ceva? Dacă nu vrei să mi-l dai pe al tău, atunci, dacă vrei, poţi să-mi dai add folosind id-ul pe care-l găseşti la profilul meu. Sinceră să fiu, sunt foarte bucuroasă că găsesc un român care să fie interesat de Dear Girl ~Stories~!

      Ștergere

 
back to top