Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 21 aprilie 2012

ここにあるぬくもり

Nu m-am schimbat,
doar mi-am cunoscut slăbiciunile

       Mirosul înţepător al nopţii şi lumina strălucitoare a lunii mă aduc la viaţă, doar ca să-mi amintească de acele sentimente ale verilor în care îmi zâmbeam cu milă. Cu tine însă, inima îmi bate mai tare fără să-mi dau seama că într-o zi şi aceste momente vor fi amintiri dulci şi luminoase.

       Am uitat singurătatea înecată în ziua de ieri, cu speranţa că vei ierta lucrurile pe care nu le-am putut opri. În dorinţa mea de-aţi spune că te iubesc, am oprit vântul, şi cu fiecare cuvânt irosit, uitându-mă în urmă, am vrut să vărs o lacrimă. Şi totuşi, n-avem nevoie de cuvinte sau lacrimi pentru a fi unde suntem, doar trebuie să fim noi.
     Privind înapoi, poate că aş fi vrut să-mi schimb universul, dar acum tot ce-mi lipseşte este zâmbetul tău. Acum când am venit înapoi în oraşul nostru, sperând că şi mâine mă vei ierta, mi-am dat seama că nu trebuie să fie nimeni şi nu vreau pe nimeni care să ne distrugă. Aş fi vrut să cred în lucruri care cu siguranţă nu aveau cum să existe, doar pentru că acum durerea mă cuprinde când îmi amintesc de dragostea aceea de mult aruncată.
      Şi acum încă ţin strâns acea dorinţă a noastră care stă să dispară; nu vreau să cred că este un vis, doar am sentimentul că eu voi rămâne aşa cum sunt.

Înconjurată de acea căldură blândă aş putea să mor fără să-mi dau seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top