Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 22 martie 2012

You are the music in me

«Grell: This thing...I just had
a fucking orgasmic explosion in my mouth.
Sebas-chan: This is like...a mouthgasm»

Ştii, poza asta este chiar aia de la mare de care'ţi spuneam.
Seriously, Sebas-chan, if you're gonna be that perverted, than you leave no choice than to eat you up!

      Odată cu venirea primăvreii ăsteia care ne ameţeşte imaginaţia, rolurile se inversează. Şi parcă mă apucă un dor imposibil de drogul  ăla al nebuniei care creează amintiri superbe. Soushite, anata wa watashi no mirai chizu. Vreau să cred asta, şi peste 30 de ani.

      Evadarea asta e prea dulce. Mă face să vreau să zburăm şi să ţipăm, împreună şi pe veci. Tu vrei să mă auzi cântând, eu vreau să-ţi cânt. Ce altceva ar putea fi mai frumos?
      La început a fost...ştii că te voi omorî fiindcă nu ţi-ai amintit, nu? Cum? Simplu. Vom repeta momentul ăla până când nu-l vei mai uita. Ştii, când am simţit cum se deschide pământul în faţa noastră şi Sebastian ne zâmbeşte frumos de acolo de jos de unde vine el. Haai, ştiu că-ţi place.
      După moaca lui Sebastian a fost...Orion de Shout Out, nu? Ce rost are să te întreb, eu ştiu sigur mai bine. Apoi a fost tarta cu fructe, moartea zilelor de vară. Apooi a apărut şi banca de lângă staţia de autobuz, unde îngheţam toamna fiindcă nu vroiam să ne despărţim.
      Iar astăzi am mai făcut o amintire din asta imposibil de uitat. Lumini, şi ameţeala aia dulce a înălţimii, alături de vocile superbe care mă adormeau pe mine noaptea. Şi parcă vedeam marea, de acolo de sus. La vară, când voi vedea cu adevărat lumina mării de sus, îmi voi aminti de noi şi de harta noastră către viitor.

Happiness >.<

Un comentariu:

  1. Nu sunt buna la a-mi exprima sentimenetele ,stiu. N-am fost niciodata ,Sunt o Masato2 dar daca ar fi sa iti scriu o scrisoare ar ajunge roman.
    Si sa stii ,ca desi am fatada asta eu imi amintesc fiecare moment petrecut cu tine.Cand mi-a zis cash-cash:O sa va intelegeti bine.S-a inselat .Nu ne intelegem bine.
    Ne intelegem perfect. Credeam ca o sa par egoista si posesiva daca iti spun ce simt ...

    RăspundețiȘtergere

 
back to top