Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 3 martie 2012

Ţipăt matinal

Şi el, care de obicei nu făcea altceva
decât să mă sperie cu zâmbetul ăla,
acum pare ciudat de fericit.


         Vreau să cred că zilele în care te trezeşti ţipând pot fi cele mai frumoase. Am ţipat tare când i-am auzit vocea care-mi îndeplinea o singură dorinţă, atât de tare încât gâtul meu uscat începu să mă usture.
          Fiecare dimineaţă vine cu câte o palmă a realităţii, pur şi simplu pentru că te rupe din lumea viselor. După ce fericirea mea a fost confirmată, aş fi vrut să mă întorc în lumea viselor. "Dar cum pot să mai adorm eu acum?!". Şi în fericirea mea am început să-mi cânt în gând Rinda Rindaa~, numai că să-mi dau seama că n-am nici o şansă să mai adorm.

I freakin' believe I can fly.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top