Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 6 martie 2012

Sebastian just reminded me of myself

I somehow start to feel

     There are these days when I feel so helpless I start to cry. It's irritating , just because I hardly ever think about how painful my own pain is. All I do is make myslef forget, but when I actually remember, it hurts even harder.


     Am plans de nervi. Eu care sunt calma si in cele mai groaznice situatii, eu care credeam ca stiu sa rezist. Am plans de nervi, imi venea sa ma dau cu capul de usa si sa urlu, dar atunci ar fi durut mai tare. Sunt persoane pe care nu le inteleg, persoane care se fac ca nu inteleg. Sunt persoane inconstiente, care nu se gandesc la consecintele actiunilor lor, persoane pe care imi vine sa le dau cu capul de podea, ca sa guste un pic de relitate.
     As fi vrut sa-i spun in fata ca nu-l suport, ca nu imi pasa ca el crede ca ar avea vreun fel de autoritate desupra mea, ca nu are voie sa-mi invadeze el mie spatiul! Si dupa aia sa ma critice, ca si cum m-ar cunoaste, si sa ma compare cu cineva cu care nu am nici o legatura. De ce nu ma lasa dracului in  orgoliul meu, ca el are destul.

     Si astazi mi-am pierdut ziua degeaba, DEGEABA! De ce? Pentru ca am fost la scoala. Luar-ar foc. Ii dau foc, impreuna cu Meda.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top