Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 21 martie 2012

Razzle Dazzle

Uneori prea multă
experimentare strică

         Luminile colorate, zâmbetele false şi tocurile înţepătoare, strânse la un loc par a fi locul în care nimic nu mai poate fi luat în serios. În fiecare noapte îmi amintesc de zilele mele puţin mai nebune.

     BUCK-TICK sunt o trupă ciudat de veche, aş putea spune. Când i-am auzit în Shiki, m-am simţit transportată în lumea îngheţată şi înspăimântătoare din anime, iar nopţile deveneau abstracte şi mult prea întunecate atunci când ascultam acele două melodii care apar în capodopera aia de anime.
        Trupa pare să se fi născut undeva prin anii '80 [fuck, GRANRODEO a apărut prin 2005], lucru din care se poate deduce că au destulă experienţă. Bine, poate că băieţii de la BUCK-TICK au experimentat prea mult. Asta m-a făcut să cred ultimul lor album, Razzle Dazzle, după ce am ascultat Kuchizuke şi Gekka Reijin, melodiile din Shiki care, ironic, au fost aruncate pe album şi ele.
        Din marea de albume şi single-uri BUCK-TICK, am ales Razzle Dazzle pur şi simplu pentru că vroaim să aud cum sună muzica lor acum, nu cu 5 sau 15 ani înainte. Numele mi s-a părut ciudat. D'aia am avut îndoieli în a-l asculta, ştiam că nu era ce mă aşteptam. Când am auzit prima dată melodiile primul gând care mi-a trecut prin cap a fost "de ce ascult eu aşa ceva?!". Dar după câteva ascultări mi-am dat seama că muzica asta e chiar bună, are un aer diferit şi unic.Razzle Dazzle ar putea fi categorisit ca un album dance-rock. It kinda has that sound that feels old, really.
        Întregul sunet al albumului este...îmi aduce aminte de Mephisto Pheles, uneori de Undertaker. Sincer, am impresia că băieţii ăştia, când au scris albumul, ori au avut chef să se distreze, ori să ne distreze pe noi.
    Melodii care merită menţinute ar fi Hamushi no Youni, Dokudanjo Beauty -R.I.P.- şi You Gatsu -Yougetsuno Utage-. Plus, când am auzit melodia Mungen mi-a venit în minte piesa Passion de pe BRUSH the SCAR LEMON al genialilor de la GRANRODEO. De asemnea, remixul single-ului Kuchizuke a ieşit foarte bine, mai ales că se potriveşte cu întregul concept al albumului. Şi nu am putut să nu observ ce titluri interesante şi originale au melodiile.

    Sincer zilele astea nu găsesc nimic interesant de ascultat. Vreau să iau o pauză de la Yuyoyuppe, GRANRODEO au unele melodii care sunt deloc interesante, iar ultimul album Evanescence nu-l ascult până nu-l am în mână. Poate ceva Kalafina sau Yosei Teikoku, pur şi simplu pentru că zilele astea simt că am un deficit imens de voci feminine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top