Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 5 martie 2012

Juliet strikes again

Pentru ca Shakespear
e peste TOT.

         At the school, dattebayo! In fiecare luni dimineata, cand ma gandesc ca ma asteapta inca cinci zile in care imi voi arde creierii de cinci ori pe secunda, imi vine sa ma dau cap in cap cu Sebastian. Ce e enervant e ca el continua sa zambeasca frumos si ironic cu ochii lui nesaturati. As vrea sa am o arma cu care sa zbor creierii oricui ma enerveaza. Shineba ii no ni~

         Cum se poate ca douazeci de minute de muzica buna, momente stupide si dragoste inivizibila [deci dispare cand are ea chef, e imposibil!] sa ma faca sa ma simt atat de bine? Hai sa recunoastem ca momentele scurte si de neuitat au un impact mai puternic decat fericirea vesnica. Pentru ca si de fericire te poti plictisi, nu?
         Dupa ce mi-am facut temele azi de dimineata, m-am uitat la recetul episod 10 din Aquarion Evol. Anime-ul asta cliseic, imposibil si cu o protagonista care are nevoie de un glont in cap, ma distreaza la nebunie. E SEXY! ma repet. Muzica este superba, imi da niste fiori mai rau ca la concerte, si episoadele in sine sunt prea adorabile. Siiiiiii a inceput sa devina ceva mai putin previzibil [dar tot stiu cum se termina]. Si cum poti tu, cuuuum poti sa creezi o planeta fara femei?! Dovada ca barbatii au nevoie de femei pana la urma. In fine, in Aquarion Evol, printre altele, am avut parte de o faza superba gen balconul Julietei. Pun poza cand ajung acasa.
         In final sper ca ziua asta [saptama asta, semestrul asta] sa treaca cat mai repede posibil. Cand am timp ma apuc de Higashi no Eden. Aseara am vazut doua filme: 5 Centimeters per Second si Origins: Spirits of the Past, dar sincer nu recomand nici unul pentru ca nu mi-au placut in special, dar sunt bine facute amandoua.

SAMBATA CONCERT PLUNKLOCK!
Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top