Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 28 martie 2012

Ironia ricoşează

Când idioţenia lor e atât de grandioasă,
şi deci dureroasă,
încât mă doare şi pe mine.

     Există acele specimene nedezvoltate care au puternica impresie că s-ar fi maturizat şi au deja o doză bună de experienţă. De unde, din aer?!


           Sunt conştientă că zilele astea tind să mă vait prea mult. E un obicei pe care-l am în vreau să mă descarc, cred că e un lucru pe care-l fac mulţi. Daar, au fost puţine momente în viaţa mea în care mi-a venit să plâng de nervi. Eu, care de obicei sunt clamă şi nu prea-mi pasă.
           Azi mi-am luat, de la o idioată care vroia să dea în alt idiot, o sticlă în cap. Nu mare, fază, ar zice unii, dar eu personal nu suport, detest şi mă apucă furiile când cineva dă cu cineva în mine, din greşeală. Asta ca să vezi ce ţintă au unii, idioţii. Şi după asta fetele experimentate [if you know what i mean] au început să râdă ca proastele; un râs din ăla strident, care a ţinut mult mai mult decât ar fi trebuit să ţină şi care mă făcea să vreau să le dau cap în cap până le ieşeau creierii. Şi asta s-a întâmplat după multe alte măgării care n-au reuşit să mă afecteze atât de tare.
           Şi când le spun alor mei că eu n-am cum să am rezultatele pe care le vor ei într-un mediu ca ăla, îmi zic că e vina mea. De ce, că e lumea plină de proaste stridente şi consumate? Îmi pare rău că în şcoala mea nu se lasă repetenţi dintr-a 9a, că de, doar e şcoală cu renume. Şi aşa toacă idioţii nervii preofesorilor timp de patru ani, bine măcar că n-au să ia bac-u'.

Happiness >.<

Şi astfel îmi dau seama, din nou, că sunt iar singură. Nu mi-era dor de sentimentul ăsta.
[Eeeedit] Şiiiiii *drrrruuuum solo* cu asta, se fac 400 de postări. Când am scris atâta, despre ce-am scris atâta? Numai prostii cu care mă laud :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top