Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 27 martie 2012

Painful Nosebleeds

În visele mele
n-ar fi existat stele căzătoare

Gotta love Aquarion 8->

         Nu ştiu dacă îmi place sau detest oamenii care-mi spun lucruri evidente despre mine. Depinde cum le spun. Comunicarea asta, care ar trebui să fie o artă a aruncării cuvintelor urâte delicat, a devenit imposibil de înţeles zilele astea. De curând am început să am cam multe crize de superioritate.

        Cred că am mai spus asta, dar urăsc să fie grăbită; eu care sunt o persoană relativ rapidă, depinde şi pentru ce ar trebui să mă grăbesc. Doar că în ultimele zile toată lumea a vrut să mă mişc prea repede. Pentru ce? Lucruri prea neimportante şi deloc interesante.
      Ieri m-am întors de la ţară pe la prânz şi ai mei au insistat să merg la şcoală; eu n-aveam nici un chef, am sunat-o pe Misa de 20 de ori [ea ca de obicei cu telefonul în cur] ca să mergem undeva împreună, dar până la urmă am ajuns la şcoală; am reuşit să rezist. Mâine intru pe program lung, de vară, deci voi sta în şcoală şi 7 ore. My brain is gonna burn.
       Mama mea are un defect foarte urât pe care n-are nici o şansă să-l corecteze. Eu încerc să-mi corectez orice defect nu-mi place la mine, acum cât încă sunt...tânără? Habar n-am dacă ăsta este cuvântul potrivit, but you get what I mean. Deci, mama, atunci când se enervează urât de tot, azvârle cu orice apucă [odată şi-a făcut telefonul, al ei!, ţăndări]. Asta s-a întâmplat duminică dimineaţă; eu n-aveam chef să mă trezesc, iar ea a dat cu o rolă din aia de pungi în pat. Tâmpenia aia a ricoşat fix în nasul meu. Ironie, mama s-a speriat cel mai tare. Mi-a dat sângele bine, dar acum nu mai am nimic, decât o durere pe care o pot ignora. De acum încolo, de câte ori mai vrea să azvârle cu ceva în mine, îi zic să nu-mi dea în nas. Să vedem cum reacţionează >:).
       Ironic e că n-am făcut nimic din ce mi-am propus în week-end, dar am scris ceva de care sunt mândră. De restul mă apuc când îmi amintesc. Am văzut în schimb High School Musical 3, care sincer mi-a plăcut. Mereu mi-a plăcut HSM, deşi e groaznic de clişeic şi acum observ că Vanessa Hudgens nu e o actriţă prea bună. M-am apucat să citesc Akagami no Shirayuki Hime, care până acum mi se pare interesantă şi relativ originală. Am văzut aproape tot evenimentul cu seiyuu din Working!!, "Wagnaria~Natsu no Dai Kanshasai", care este ciudat de amuzant; mai ales când OnoD face mişto de Kamiyan sau Kitamura Eri dispare din senin [şii se duce cine nu trebuie după ea]. 
       Azi am test la mate, nu ştiu nimic. Ciudat e că mereu iau note mari; plus, la mate nu prea vine lume şi profa ne lasă să copiem. În fine, cumva mă voi descurca eu, doar e matematică şi eu sunt filoloagă :)). Plus, ieri la ora de sport n-am fost, însă m-am dus la magazin să iau ceva de mâncare. Când m-am întors, în clasă era directoarea adjunctă, care gata a insinuat că eu şi colegă'mea nu eram la oră fiindcă fumam. Să-mi dau una în cap.

Happiness >.<

Arrrr şi azi iese ultimul episod din Another. Îl văd la nopte, pentru fiori maximi, şi scriu un review. Anime-ul ăla oricum este GENIAL.

Un comentariu:

  1. Hehe... Şi noi am dat test la mate azi -.- Foarte urâtă materia asta, din punctul meu de vedere...
    Argh, abia aştept review-ul la Another :X

    RăspundețiȘtergere

 
back to top