Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 17 martie 2012

Delight Song

Fiecare zi liniştită
vine cu doza ei de violenţă

Protagonista, într-un otome, aduce până la urmă replicile cele mai picante.
         Pot să simt schimbarea care vine cu viteză, o aştept cu braţele deschise şi vreau să zbor odată cu ea. Diferenţele dintre asemănări mă sperie în fiecare zi, aducându-mi aminte de dorinţele imposibile care acum mă fac să râd. Trebuie să recunosc, sunt un geniu. Eu o spun, alţii o confirmă. Mi s-a urcat la cap toată primăvara asta.


         S-o ia naiba de şcoală! Nu ştiiiu, nu ştiu cum voi rezista până în iunie, teoretic ar trebui să nu mai iau nici o absenţă, dar mi-e imposibil să nu fug de locul ăla plictisitor şi plin de oameni fără creier. Voi supravieţui până la vară, trebuie! Doar la vară se vor întâmpla toate miracolele.
      Vine primăvara. Mi-am dat jos luminile de la geam, pentru că au făcut poc! şi nu s-au mai aprins. Ce păăăcat, erau geniale noaptea, dădeau o lumină destul de puternică încât să văd orice colţişor din cameră, dar destul de fadă încât să nu se facă observată în restul casei. Acum mi-e cam frică să dorm singură. Înainte era ok să-mi imaginez vampiri, shiki şi alte tâmpenii la fereastră, dar acum e ciudat. Inclusiv Sebastian mă sperie noaptea cu zâmbetul lui. Gyaaah...! Voi face rost de o lampă sau ceva cât mai curând.
       Am jucat (P)lantes zilele astea şi mi-am confirmat un lucru: ador varianta masculină a stereotipului numit tsundere [exemple feminine ar fi Taiga din Toradora!, Shana din Shakugan no Shana iar exemple masculine ar fi Shou din Uta no Prince-sama şi, într-o anumită măsură, Nezumi din No.6]. Nu suport fetele tsundere [total Shana hater >:P], dar băieţii parcă tind să se exprime un piiic mai bine [poate pentru că cei pe care i-am văzut eu sunt în otome, i dunno]. În orice caz, sunt mult prea atractivi. În (P)lantes l-am cucerit primul de tipul tsundere fără să realizez de la început caracteristicile lui. Este deci, clar, un personaj bine făcut.

       Contaminez lumea cu minunea numită GRANRODEO şi mă simt mândră de asta. Sunt destul de sigură că Taniyama este unul dintre cele mai bune voci japoneze, pentru simplul fapt că sună mai bine live decât în studio. Daaar, după ce m-am uitat la videoclipul de mai sus, multe lucruri mi-au trecut prin cap. Am ales să ascult single-ul lor, Delight Song, la întâmplare, pur şi simplu pentru că vroiam să ascult mai mult Kiyan. Când am văzut cum începe videoclipul, mi-a trecut prin cap ideea cum că cei doi ar arăta puţin gay, dar mi-am amintit că este vorba de Kiyan [care poate fi orice şi tot îi iese bine]. E ciudat de simplu, Delight Song ăsta, bun pentru ziua însorită de azi, iar videoclipul ăla este genial pur şi simplu pentru că m-a ameţit. Mă gândesc că trebuie neapărat să mă apuc să ascult Buck-Tick, mai ales că trupa asta e veche [anii '80 i think], deci experimentată, deci şi mai genială. Dar totuşi nu pot să mă dezlipesc de Yuppe [ador cum, în loc să se chinuie cu o notă lungă şi puternică care oricum nu i-ar fi ieşit ca lui Hanatan în versiunea asta, el la refren ţipă. Ţipă perfect] încă, ceea ce e grav.
       Pereţii camerei mele sunt încă echilibraţi. Mai sunt multe lucruri feţe pe care vreau să le văd pe ei, dar dacă adaug mai mult mă vor durea ochii. Cred. Ar trebui să încerc înainte să vorbesc totuşi. În vreau pe Izaya, pe Halo, Taniyama şi Kamiyan şi o grămadă alţii. Şi unele lucruri trebuie să le dau jos. Într-un fel, inclusiv pereţii mei prind trecerea timpului. Vine primăvara, numai chef să merg la şcoală pe vremea asta n-am! Vine Michi-biraki, apoi Otaku. It's gonna pe crazy, just 'cuz' someone [and other loveable people of mine] has an exam to take. And, you know who y'are, I don't wanna hear you complain that you have to study, or I'll make you...lemme think...eat Masato! Got it? >:) It's torture, not for you ofc, but for him. Ya dun wanna make Masato suffer, do ya?!

Zilele astea mă uit la astea. Sau mai bine zis reuit, că era o vreme când le ştiam pe de rost. Copilărie frumoasă avut'am.

It's fucking frustrating when I can't find a single picture with Izaya that isn't a yaoi fan-art. Don't get me wrong, I adore Shizuo, but sometimes I want the psycho just for myself. ...Now they even made him do it with Mikado ?! [Masaomi's so left out >:)] MY EYES HURT ["shut up bitch, y'know you like it", she says. my mind, that is]

Şi minune, i-am pus mamei MODERN STRANGE COWBOY şi i-a plăcut! A fost atât de atentă încât a venit cu o idee la care eu nu m-aş fi gândit: "să ştii că băieţii ăştia fac mişto, dar într-un mod subtil, de americani; grasul ăla ar trebui să fie american, nu?". SO MUCH WIN! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top