Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 3 martie 2012

Bucăţi de fericire

"Unde ai fost toată viaţa mea?!"
De câte ori am să mai aud asta?
Sunt o narcisistă.


         Am văzut cerul pătat cu urme de viaţă şi am rămas fără cuvinte. Am simţit soarele, mirosul căldurii şi zâmbetele sincere şi mi-am dat seama că am nevoie de aşa de puţin ca să fiu fericită. Iar atunci când libertatea verii îmi va aduce nopţi albe şi zâmbete veşnice, vreau să fiu cu tine. Spune-mi că sunt posesivă, că te grăbesc sau insist, dar nu spune că nu ai nevoie de mine. Vreau să cred că ştii că ai spune o minciună.


         După telefonul de azi de dimineaţă, toată ziua am ţinut-o într-o stare de feerie totală. Ne-am întâlnit la universitate, unde mai întâi am mâncat nişte prăjituri. Am făcut un fel de tradiţie să mâncăm prăjituri când ne vedem, eu şi Misaki. Dacă îmi amintesc bine, la prima noastră ieşire în oraş am mâncat prăjituri [ciudat de multe] la Tip Top-ul ăla de la ea de prin zonă [îmi amintesc bine, dragă?]. Apoi au venit tartele cu fructe şi apoi alte nimicuri din astea foarte importante. Fiecare detaliu contează.
         Apoi am fost să ne luăm biletele la PLUNKLOCK. La început m-am cam pierdut, dar geniul meu orientator a ieşit repede la ideală şi după vreo 10 minute treaba a fost gata. Frumos a fost că, până la urmă şi în ciuda eforturilor noastre disperate, ea tot şi-a uitat biletul la mine. După cinci minute ne-am trezit amândouă la viaţă şi totul s-a terminat bine, însă. Lemme take a picture of that piece of paper so I can brag about it. [After some searchin'] Seems like the camera isn't around. Will take a picture when she'll find her way home.
        În timp ce mâncam ceva la McDonald's, printre altele, ne-am apucat să vorbim despre 9gag, şi modalităţi prin care să-l băgăm şi pe Cosmin în toată nebunia asta. Pentru că el spune că nu-i place. "A încercat vreodată?" "Nu ştiu, nu cred" "Îţi spun eu că dacă încearcă, el ar fi cel mai dependent dintre noi trei" You don't say?
        Ne-am plimbat prin parc până am îngheţat în bucuria noastră, am ascultat muzică până când am simţit că mă doare urechea de la frig şi volumul ridicat şi ne-am imaginat. O grămadă de prostii. Dintre care o prostie mi-a spus Misa să o scriu pe blog, dar parcă mă doare să-mi pătez blogul cu aşa ceva. Nu de alta, dar e o nebunie totală care dovedeşte cât de perverse suntem. Apoi multe cântece, vise şi râsete şi în final frigul ne-a despărţit. Zile din astea vreau la nesfârşit.

Be aware, acum mă apuc să scriu nebunia aia. Nu ştiu de ce m-a apucat durerea de stomac.

Happiness >.<

[Later edit] Biletele le-am fi luat de la magazinul orange de la universitate, dacă nu se spuneau că nu ne pot da bilete azi. Aşa că ne-am dus la orange lângă magazinul muzica, pe Calea Victoriei. Nu eram exact sigură cum să ajung acolo, aşa că l-am sunat pe tata [harta mea ambulantă], dar nu mi-a răspuns. Asta pe la ora 1. Mă sună el la 10 seara şi-mi zice "M-ai căutat". Şi eu: "Te-am căutat, că nu ştiam cum să ajung la magazinul Muzica, dar până la urmă m-am descurcat.". Şi tata: "Păi cum să ajungi la Muzica decât cântând!". Haaaaaaa? That's why I love him.

2 comentarii:

  1. Da la tip-top am mancat prima oara :). Si tarta cu fructe este clar prajitura noastra. Melodiile tale sunt molipsitoare .Ascult intr-o nebunie cry acustica ,double wish si mel la pian a lu tanya.
    after all:
    AI Rabu you :3. Koizumi moment
    ps:can't wait to read the fantasy xxD

    RăspundețiȘtergere
  2. Koizumi moment?! You? *FACEPALM*

    Şi bineînţeles că muzica mea e molipsitoare, mă mir cum de nu ţi-ai dat seama de asta mai demult. Şi tarta cu fructe e molipsitoare :)).

    RăspundețiȘtergere

 
back to top