Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 31 martie 2012

31 martie

La mulţi ani Anaaaa~!

         Tocmai realizez că mi s-a făcut dor de nebuniile pe care le făceam acum un an prin casa mea cu gaşca mea de puştani extremi. Deşi astăzi nu s-a îmbătat nimeni, nu s-a vărsat bere sau sentimente şi nu s-au făcut farse periculoase, a fost o zi frumoasă şi de neuitat. Cash Cash [le boss, I mean] a făcut şaişpe ani. Teehee, să vezi la iarnă când fac eu şaişpe, ce mişto o să fie. 


       Cea mai mare pierdere de timp din viaţa mea e să-mi fac unghile. Dar am făcut-o şi pe asta, de dragul evenimentului. M-am întâlnit cu Misa pe la Unirii, am trecut pe la McDonald's şi am tras câteva frappe-uri pe gât, apoi am mers la girafa de la antipa să ne vedem cu berbeaca noastră. Adică Ana, şi ailaltă Ana, care devenise punct de reper pentru alţii care veneau acolo şi erau pierduţi, pentru că tipa sărea în sus cu tot entuziasmul ei. Şi apoi face ea "mă da' pe aici trec maşini" şi-şi pune mâna la gură. LOL.
       Aşa am cunoscut-o pe Roia-chan [nume adevărat!], o bucată de zahăr ambulantă. Ce urât sună =)). Anyway, apoi noi astea care ne adunasem acolo am fost să mai luăm pe cineva şi apoi am mers la the party place. Un loc mişto, parcă Clubul Ţăranului Român, la Muzeul Ţăranului Român în orice caz. Acolo am cunoscut şi o tonă din colegii lu' Ana, so I gotta fucking move to her school. Din păcate, Săruţa mea nu era pe acolo. Am glumit ca tâmpiţii, mai ales noi ăştia otaci despre yaoi şi alte minuni. Apoi Ana a deschis cadourile. Şi face ea, când a luat cadoul Misei "hăăă, îl aşteptam pe ăsta! if you know what I mean", se uita la Mika-chan şi apoi m-am prins şi eu. Oh yeah, Misa trebuie să mă plătească ca să-i spun. Cadoul meu a fost un DVD cu Origins: Spirits of the Past pe care l-am găsit la Cărtureşti, şi pe care, din fericire, ea nu-l văzuse. Filmul e bun, bine făcut, dar pe mine nu mi s-a părut special cu nimic. În rest, multe cadouri originale, bijuterii multe [şi eu am obiceiul să iau bijuterii, deci îmi pare bine că de data asta m-am gândit la altceva]. Şi tortul ăla GENIAL, that fucking mouthgasm.
       Faze epice au fost muuulte, mai ales că Ana face nişte glume de te dau pe spate, iar Mika devine victimă mereu >:). Eu şi cu Misa am luat-o pe sus şi era s-o scăpăm în faţa maşinii, cumva. Plus, am făcut cunoştinţă cu mulţi colegi d'ai Anei, puştani foarte interesanţi, de altfel. Şiiii vine Otaku >:).
       Cât despre my fucking sweet şaişpe care va fi în decembrie [probabil sărbătorit în ianuarie], mă gândesc să dau şi eu un party, ceva. N-am mai dat o petrecere de la 12 ani, deeeci chiar am chef de una. În principal o fac la mine acasă, pur şi simplu pentru că am locul necesar şi e mai simplu decât s-o fac într-un local sau ceva. Iar, acum dacă stau să mă gândesc...am de gând să invit multă lume; să vedem şi câţi chiar vin.

       Anyway, La mulţi ani ANAAA~ and keep rollin', darling.

2 comentarii:

 
back to top