Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 14 februarie 2012

Watanuuuki [Leapşă]

Ai o poreclă?
Da, Sayuu[ki], invenţie proprie
Unde locuieşti?
Bucureşti, România [lângă parcul plin de studenţi vara]
Ce înălţime ai?
1, 66 la ultima măsurătoare de acum...9 luni :-??
Ai zi onomastică?
Este, este, dar cine-o serbează?
Cu ce te ocupi?
Cu dezlegarea misterelor idioţeniei. Şi fantezii zilnice.

Ai fraţi sau surori?
Copil singur şi egoist
Limba maternă?
Româna
Limbi vorbite?
Engleză, ceva Japoneză şi Franceză
 Colecţii?
Scoici, tone de când eram mică.
Număr la pantofi?
39
Şcoli absolvite
Şcoala de amintiri
Materia preferată?
Româna, Geografia şi Biologia
Ce hobby-uri ai?
Holbatul la anime, cântatul oriunde şi oricând şi prăjiturile.
Bani de buzunar?
Mereu la mine în buzunar când nu am nevoie de ei
Dorinţa?
Să nu mi se împlinească visele.
Vise?
Serioos? [looking at the answer above now makes me laugh]
Să folosesc cu stil un pistol şi să-i cunosc pe Kishow şi Kamiyan.
Şi Amy Lee :)). 
Număr norocos? 
N'am [nevoie].
Ai vrea să revezi...
Marea şi prima mea dragoste.
Ai animale de casă?
Nu, eu şi animale de casă = dezastru.
Sentimentul cel mai preţuit?
Sinceritatea se pune? [e un sentiment...? nu cred]
Sentimentul ăla pe care-l am când cânt.
Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? 
Ziua în care m-am îndrăgostit pentru prima dată.
Ziua în care am rămas fără voce de la atâta urlat de fericire.
Primul meu concert şi ziua în care l-am cunoscut pe Cezar.
Şi multe altele. Prea multe >.< 

Leapşă luată de pe blogul lui Metal. Se pasează lui Saravis, Addei, lui Mali şi cui i se mai pare apetisantă.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top