Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 4 februarie 2012

Modern Strange Cowboy

Când îţi dai seama că e un idiot
după ce te-ai îndrăgostit de el, ce faci?
Îl omori.


        Vă amintiţi, fetele mele, când v-aţi băgat cu în pat, cu el la mijloc, doar ca să-l omorâţi pe celălat el? Farsa a reuşit perfect, idiotul meu care se afla între voi zâmbea ca prostul, iar el pe care credeai că-l iubeşti a rămas fără cuvinte. A fost epic, pentru că eu am fost singura care chiar a râs.

        Uitându-mă pentru prima dată la videoclipul celor de la GRANRODEO, mi-am zis "ce bine e să fi nebun şi să te bucuri de asta". Sunt momente în care pur şi simplu aş vrea să mă întorc la zilele alea fericite când eram liberă să fiu eu, să ţip, să iubesc şi să mă uit la ei cum beau, să ne îmbătăm cu fericire împreună. Fiecare zi era plină de revelaţii, mereu aflam ceva nou despre sensul lumii.
           Farse au fost multe, tâmpenii şi mai multe şi am trecut prin toate ca prin Wonderland. Mi-a fost de ajuns să mă îndrăgostesc o dată, doar ca să neg totul când mi-am dat seama că n-am nevoie de mai mult. Îmi amintesc şi acum când am făcut toate pe actriţele [când defapt ne distram într-un mod ciudat de sincer], şi parcă m-a durut văzându-i moaca extaziată când s-a văzut între două care-i zâmbeau [malefic, dar el nu s-a prins]. Îmi venea să-i dau una şi să-i zic ceva, dar aveam rolul care nu putea fi neglijat. Mereu m-am învârtit în jurul unui rol pe care mi l-am creat eu, pur şi simplu pentru că atunci când deveneam serioasă realizam că nu se merită. Când m-am dus şi le-am spus celorlaţi băieţi că idiotul se află într-o presupusă ciudată situaţie [adăugând şi un pic de...foc, că foc a fost după aia], unul dintre ei a venit şi l-a zburat pe idiot din feeria lui, iar celălat a privit indiferent [când trebuia să fie tocmai invers]. Mi-a părut bine, să-l văd plesnit bine către realitate. Mereu îmi venea să-l lovesc când simţeam că-l iubesc, pentru că pur şi simplu mi se părea un idiot. Deşi nu cred că el s-a prins de asta vreodată.

        În concluzie, idioţii din istoria dezamăgirilor mele au fost toţi ridicaţii la rangul de "modern strange cowboy". Aproape toţi.

"Fată, îi spunem?"
"Haaaai să-i spunem!"
"Ce să-mi spuneţi mă?"
"Mai bine nu, lasă, nimic"
"Hai lasă mofturile şi spune-i!"
"Dă telefonul şi trimite-i un mesaj, aşa ceva nu se spune în gura mare."
Mesajul: "Nexa e pe felie cu cutare."
"Pe FELIE? /:) Ce naiba, draga mea?"
"Măă da' şi tu, spune-i clar să înţeleagă, cum adică 'pe felie'".
.....
"Aaaa, sunteţi împreunăă? SERIOS?! Tu şi ăla?!"
.....
Situaţia pe felie a durat două săptămâni.
IRONIE.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top