Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 11 februarie 2012

A match made in Heaven!

HEAR THE VOICE OF GOD:

All people can be categorized as sadists or masochists.

So fuckin' true.


           Orice ar spune oricine, anime-urile sunt o sursă de cultură adevărată. Cultură de care lumea are nevoie! Acum totuşi, trecem peste faptul că această cultură este acoperită de un strat strălucitor de stupizenie care o face practic delicioasă. Cum să te mai saturi?!

           Despre anime-ul ăsta am avut senzaţia aia paranormală pe care o am eu la anime-uri geniale: "ăsta va fi unul bun, trebuie văzut neapărat, pur şi simplu simt eu că e genial". Şiiiiiiii, s-a dovedit că Ririchiyo este SINGURA tsundere pe care o voi putea suporta vreodată. Because she's mean! INU X BOKU SS, anime-ul care te face să vrei să-ţi cumperi un raton doar pentru s-a autoproclamat delicvent [WATANUKI <3]

           Acum, respirând, revin la realitate. Out of fangirl mode. Mi-am dat seama că mă simt mândră de faptul că mi s-a spus că sunt "o sadistă!". Şi nu odată, şi nu doar de către vreo două persoane. Nu ştiu cât de sadistă sunt, dacă chiar sunt şi nu vreau să mă laud cu asta [pe cine păcălesc, e tare să-ţi placă să-i faci pe alţii să sufere!], dar toată chestia asta m-a făcut azi să râd cu adevărat. 


          Purtam o discuţie aparent serioasă cu Misaki, iar primul lucru care mi-a trecut mie prin cap a fost "dacă eu sunt sadistă, atunci ea cum e?". Misterul în sine ar rămâne mai bine nerezolvat, pur şi simplu pentru că singura soluţie pe care o văd ar fi metoda lui Kagerou, care este clar imposibilă pentru noi ăştia sănătoşi la cap

Deci v-aţi prins că's obsedată de Inu x Boku şi Kagerou Sadistul Masochist, nu?
Hell YEAH.

Happiness >.<

Mai mult sadism? Sau poate masochism? Sau pur şi simplul netul la fel, neschimbat şi indestructibil?
Semnaţi împotriva ACTA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top