Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 20 februarie 2012

Hiramaru no nichijou


Flyin' Niizuma [and Hiramaru no osake] FTW!

       Zilele astea de şcoală...nu sunt chiar aşa de rele. Miros de coji de portocale [nuuu, nu melodia aia], curve pe ecran la ora de română şi muulte râsete. Şi face Meda "la anu' ne mutăm sigur, să nu mai aud de locul ăsta!". Ahăă, cu siguranţă >:).


       M-am trezit la aceeaşi oră ca de obicei [deşi pusesem ceasul mai devreme ca să mă uit la anime >__>], m-am învârtit prin casă ca deşteapta, l-am văzut pe Hiramaru animat şi m-am târât la şcoală; lunea încep cel mai devreme din săptămână.
       Prima oră am avut engleză, unde toată ora l-a ascultat pe sărmanul Grigorică ca să-i pună un 5 [notă prea mică], apoi informatică şi la română am văzut un film. Minuuune, aveam o carte de citit şi nici măcar n-o deschisesem, aşa că am scăpat. Am văzut "Felix şi Otilia", o slabă adaptare a romanului lui Călinescu, "Enigma Otiliei" pe care l-am citit acum ceva timp. Cartea nu mi-a plăcut, sincer, dar am citit-o pentru că este relativ atractivă. Filmul însă nu se compară cu cartea, e bine făcut, dar decât să vezi filmul, mai bine citeşti cartea. Plus că se termină altfel, actorii din rolurile principale nu sunt extraordinari şi casele alea arătau ciudat. După vreo jumătate de oră jumate din clasă nu mai era atentă.
       Colegă'mea Meda m-a onorat azi cu prezenţa, deci am avut cu cine râde. În timpul filmului am mâncat un pachet de biscuiţi, apoi vreo trei portocale, în timp ce Hulya îi împletea părul Medei. Linişte a fost până când Meda a mâncat ciocolată, apoi a început caterinca. Râdeam la filmul ăla ca la cel mai mare eşec, apoi astea două se stresau una pe alta; fază tare: Meda îşi dă o plamă în cap [că o lovea plictisul] şi Hulya o ia uşor de cap şi face "Nuuuu te lovi singură, lasă-mă pe mine." şi-i plesneşte una. Epic.
       Ora de logică a ţinut 10 minute [daaaaa \m/ aşa să se facă şcoală!], apoi la sport trei sferturi de clasă s-a cărat şi am rămas câţiva care nu vroiau absenţe [eu nu-mi mai permit să plec că am o lună de absenţe] şi am stat ca proştii că nu ne-a lăsat să plecăm şi noi. Mâine am şapte ore [mooooor], termin la şapte şi am ultima oră [ţineţi'vă bine] latiiină. 

Am terminat primul sezon din Bakuman în două zile. I'm the godess b-).
Acuma mă apuc de sezonul doi care e încă ongoing.

Happiness >.<

Aaaaaaa şi faza din film în care Felix se culcă [pentru prima dată] cu o tipă [şi pe deasupra curvă] a fooost penală, toţi am râs, pur şi simplu pentru că actorul...a prezentat perfect caracterul neexperimentat al lui Felix. *FACEPALM*

2 comentarii:

  1. deci total facepalm :))) . Am ascultat ieri in prostie Kagerou's SM melody and the Potato Powah :)) clar devine mel de sfarsit. Dar mai ,de ce nu putem avea 2 mel de sfarsit?xD
    Aishite-ire de la Misa
    ps: am gasit o mel efectiv perfecta :
    http://www.youtube.com/watch?v=0osj9hgyxeQ
    Dedicatie de la moi . xD pt anata.

    RăspundețiȘtergere
  2. OMAAAAE SUGOOOI O___O

    Si eu zilele astea ma gandeam ca vreau sa vad Aquarion, al doilea sezon e ongoing. Si primul il are in rol principal pe Takuma Terashiiii[ma] adica Ittoki din UtaPri.
    AIIIISHITE. Melodia e geniala =p~

    RăspundețiȘtergere

 
back to top