Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 18 februarie 2012

Magical High School Boy Potter

Look up,
SENSATION!
         Oare e cineva care să treacă prin acel moment în care cineva face ceea ce nu cu mult timp în urmă au reproşat altuia că ar fi enervant? Şi când încerc să fie sinceră, mă trezesc cu diferite chestii fix în cap. E un coşmar să trăieşti împreună cu un maestru al răzbunării.

         Am un chef ciudat să vorbesc despre şcoală, lucru care mă scârbeşte. Singurele ore la care chiar sunt atentă ar fi geografia şi româna, pur şi simplu pentru că restul mi se par inutile. Matematica...trebuie să găsesc o metodă miraculoasă să-mi iasă media mare fără să ştiu nimic ca şi semestrul trecut [nimic! doar sunt filoloagă =))], chimia are cu totul altă culoare pentru mine şi fizica mă bagă în sperieţi. 
          La chimie făceam legături...[lemme remeber] covalente coordinative, în care, printre altele, se regăsesc termenii "donor" şi "acceptor". Când am auzit "acceptor" i was like "uke-teru...!", lucru care e prea ironic. Toţi colegii mei par să fie interesaţi de rezultatele mele la olimpiadă [deşi sunt sigură că nici unul nu are idee despre ce exact este vorba], dar pe mine puţin mă interesează. Colegii mei joacă fotbal în clasă şi [din nou] mingea s-a găsit să mă lovească pe mine. Plus alte nimicuri.
        Chiar au existat momente [clipe, nici măcar secunde] în care mi-a trecut prin cap imposibila idee că liceul ar fi interesant. Uneori cer prea mult.

        Ironia zilei de azi ar fi faptul că am descoperit că sunt oameni care-şi pierd timpul într-un mod mult mai nefolositor decât mine şi după aceea îmi spun că "se culturalizează". Şi mai avem şi acelaşi ADN. I wanna laugh out loud, but surely I'm gonna get hit by a mug, a piece of paper or a cell phone in mah face. And after I get hit I want to laugh more, until there's nothing left to hit me with.

Happiness >.<

2 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=ywRmOGjybyM&feature=related

    Potato Powah -De la Misa. If everybody starts throwing things at you ,i'll come there and MURDER them :3. And then we can go to a BBQ .xD

    RăspundețiȘtergere
  2. Maaaaji? BBQ? DAIIISUKI :3

    And teh POTATO POWER va fi noul nostru imn de despărţire =)).

    RăspundețiȘtergere

 
back to top