Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 28 februarie 2012

Grelluff

[Oh shoot! Edit next day] Am uitat s-o dau mai departe. Deci cadou leapşa asta pentru : Saravis, Maggs şi cui i se mai pare interesantă.

Un anime pe care l-ai văzut recent: Aquarion EVOL
Primul anime pe care l-ai văzut: Etto...cronologic luat ar fi Pokemon, dar pe ăsta l-am văzut când nici nu ştiam ce e aia anime. Deci primul anime văzut când ştiam câte ceva despre animaţia japoneză a fost Vampire Knight.
Un anime care ţi se potriveşte: Aaa...ăăă...am impresia că Misaki ştie răspunsul la ăsta mai bine ca mine. Lemme think...Kaichou wa Maid-sama? [datte atashi wa like Misa-chan]
Animeul preferat: Ce e întrebarea asta?! Doar unul...imposibil. Arrr...KUROSHITSUJI! şi Vampire Knight şi Ouran Highschool Host Club şi Uta no prince-sama şi...No.6, duuh.
Un anime care nu-ţi place: Okane ga nai
Un anime cu grafică bună: ...Shiki? are grafică...bună. Da, Shiki.

Un anime cu grafică aiurea: SHIKI =))). Nuu...Special A [personajele sunt ciudat de lungane]
Un anime cu titlu ciudat/tâmpit/aiurea: Toradora! şi Durarara!! [ăsta la puterea a doua, duh!!]
Un anime indecent: [de ce mă muşc de buză când mă gândesc la ăsta?]...Sensitive...Po...rnograph. >.<
Un anime inocent: Clannad? HETAAALIAA =))
Un anime care ţi-a fost recomandat: Higashi no Eden
Un anime pe care îl recomanzi: Ouran High School Host Club
Un anime lung: Katekyo Hitman Reborn [200 şi ceva de episoade, eu am rămas blocată la episodul 14 din vară :))]
Un anime scurt: No. 6 [preeea scurt]
Un anime epic: Mawaru Penguindrum
Un anime fără poveste: Sayonara Zetsubou Sensei
Un anime plin de acţiune: Ao no Exorcist \m/
Un anime cu personaje bune: [Aş zice din nou Ouran] AnoHana! [i'm such a brickhead] sau...[ţine-ţi vă bine] Ano Hi Mita Hana No Namae Wo Bokutachi Wa Mada Shiranai [mă laud că am învăţat titlul ăsta şi pot să-l pronunţ perfect, nu ca americanii ăia idioţi care-l fac praf]
Un anime cu poveste bună, original: Death Note
Un anime tâmpit, dar adorabil: Working!! [aaah mah lăăv]
Un anime clişeic: Hanasakeru Seishounen
Un anime amuzant: Danshi Koukousei no Nichijou [because "Potter's probably some guy locked in his own room, lazing around and wearing panties on his head" - SO MUCH WIN!]
Un anime dramatic: Mahou Shoujo Madoka Magica
Un anime romantic: Paradise Kiss
Un anime trist: sincer nu mă uit la chestii depresive, dar hai să zicem Fuyu no Semi şi Ai no Kusabi [LOL, Misaki knows why]
Un anime horror: ...nu prea am văzut, sincer. Another, să zicem. Şi SHIIIKI.
Un anime psihologic: Kimi ni Todoke [superbă interpretare a evoluţiei emoţiilor adolescenţilor]
Un anime care e şi manga şi dramă: Paradise Kiss şi iubirea mea Ouran
Un anime realistic: nici nu ştiu dacă am văzut unul cu adevărat realistic, dar zic Nana.
Un anime fantastic: ...adică fantezie supranaturală sau un anime fantastic în sine?  Zic asta pentru că nu am prea văzut fantezii...No. 6 aş spune [şi ăsta include ambele varinate]
Un anime copilăros: K-On! [pentru că Yui şi Ui îmi amintesc de mine şi Misaki =))]
Un anime cu muzică bună: UTA NO PRINCE-SAMA! \M/ Şi Nana.
Un anime popular: Naruto [la care nu m-am mai uitat de vreo 4 luni, am mult de prins din urmă]
Un anime nepopular, dar demn de precizare: Arakawa Under the Bridge
Un anime popular şi bine cotat, dar care nu-ţi place: School Days?
Un anime cu un subiect bine marcat: Bakuman
Un anime vechi: SHAMAN KIIIING <3 [aaah my childhood love]
Un anime recent: Inu x Boku SS [RIRICHIYO-TAAAN :3]
Un anime la care te uitai când erai mic/ă: Narutoo [nebunia Sasuke în clasa a 5a =))]
Un anime la care ai plâns: ...nu există. Am vărsat cam jumătate de lacrimă la Romeo x Juliet şi la AnoHana.
Un anime la care ai râs: Kaichou wa Maid-sama! [USUUUUI]
Un anime pe care l-ai abandonat de la primul episod: Kill me Baby! [nici n-am terminat primul episod]
Un anime la care ai scris ficuri: Naruto [acum ceva ani buni]

Gotta remember to re-do this thingy twice a year.

EPIC WIN!

4 comentarii:

  1. Si eu am vazut Pokemon xD My childhood years were so pretty

    RăspundețiȘtergere
  2. Zilele astea mă trăsneşte uneori ideea să revăd Pokemon, dar parcă şi-ar pierde strălucirea dacă l-aş vedea la vârsta asta. Also my childhood is still one of the most precious periods of my life.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai maai ce ai cu okane ga naaai??:))) si dc cliseic hanasakeru??moooo OMAEEEE. dar eu tot te laaav .

    RăspundețiȘtergere
  4. Okane ga nai l-a stricat pe Fukuyama Jun! Punct. [Şi Sensitive pe Taniyama, dar fie =))]

    RăspundețiȘtergere

 
back to top