Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 14 februarie 2012

Când te îneci cu ciocolată

Valentine's Day?
I couldn't care less.

Mah fujoshi spirit tells me that Shizu-chan also haz somethin' in his pocket. b-)
         Fiecare are propria idee de romantism, în fiecare dintre noi există ceva care ne dă fluturi în stomac şi asta nu se rezumă la ciocolată şi sirop ieftin. Vreau să cred că iubirea există în fiecare zi şi sentimentele mele nu vor fi ciopârţite de ideea unui eveniment inutil. Pentru că, până la urmă, în fiecare zi iubeşti şi eşti iubit.

         Şi nu spun asta pentru că sunt singură astăzi, ci pur şi simplu pentru că nimic nu face ca ziua asta să pară mai frumoasă decât orice altă zi în care aş putea iubi pe cineva. Ar trebui să mă simt...cumva? Dacă n-ar fi frigul ăsta afară, mi-aş strânge fetele singure astăzi ca să petrecem un epic Together Alone Valentine's.
         Ironia e că aseară am decis să revăd Vampire Knight şi m-am oprit la episodul cu Valentine's Day. I can't stop laughing when I think that some people need an actual strategy to be able to enjoy this day. It's such a pain in the ass.

Şi totuşi, parcă am chef de o doză de romantism.
Încep să-mi dau seama că nu măi cunosc.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top