Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 26 februarie 2012

AQUARION EVOL : Prima impresie

Tot acest anime se poate rezuma
în simpla idee de mai jos:

FACEPALM!

        Am decis să mă apuc şi de anime-ul ăsta pentru că întreaga idee mecha-romance mi se părea interesantă. E încă ongoing şi...deja ştiu cum se termină. Pariez pe cât vreţi voi că la sfârşit eu am dreptate. BUT IT'S SEXY!

        Am văzut primele 2 episoade [care sunt defapt legate într-un singur clip video] şi am zis că trebuie să-l menţionez. Habar n-am despre ce e vorba sincer, pentru că nu am fost în special atentă; eram prea ocupată să râd şi să prezic. Deeci [după ce am citit o descriere care are mai mult sens decât ce am văzut până acum] în Aquarion Evol avem o aruncătură de roboţi mari şi coloraţi pilotaţi de persoane special antrenate care se luptă cu ză bad boys. Intră în scenă Amata, eroul nostru tipic, dar simpatic, care o întâlneşte pe Mikono, fetiţa plângăcioasă care poartă o mâţă în cap [vorbesc foarte serios, o mâţă cu două cozi cu vârfurile verzi [v-aţi prins că e mişto, nu?]] şi împreună fac PAAAAF LOVE POWAH şi salvează ziua şi se înscriu la nuştu ce academie ca să înveţe să fac PAAAF WITHOUT LOVE POWAH. Aaa, şi pare-se că uniunea în luptă a abilităţilor unui bărbat cu o femeie este considerată o practică intezisă. Interesant. ŞI SEXY! Am mai zis asta?

        Deeeeci tâmpenia asta a fost foarte entertaining! Am râs genial de mult, am ţipat prin cameră şi am cântat în momente în care ar fi trebuit să fiu atentă. Asta însemnând că m-am distrat. N-am să intru în detalii. Simplu, anime-ul ăsta e stupid de predictibil. Înainte de faza cu "FLYING LOVE ATTACK" puteam să jur că eroul nostru va salva ziua cumva ajutat de privirea gingaşă a duduiei care stătea în poala lui [chiar mi-am zis în minte cuvintele LOVE POWER], dar nu credeam că voi avea chiar perfectă dreptate. FAAAACEPALM, mi-am plesnit bine fruntea din simplu instinct.
          Personajele sunt tipice, unele simpatice, altele insuportabile. Coloana sonoră pare o capodoperă din ce am auzit eu, vocile sunt perfecte [Hanazawa Kana pentru fata plângăcioasă? WIIIN!] şi animaţia e badass. Fie, eu am luat episoadele de la băieţii de la gg şi un episod de 25 de min. are cam 400 de mega, ceea ce înseamnă mind-blowing high quality. Sper să am loc în calculator pentru toate episoadele =)). 

De la stânga la dreapta: sexy boy Kagura, Mikono şi the other sexy boy Amata.
           Haiii că am chef să mă distrez, să pocim un pic personajele:
          Amata Sora este eroul nostru, băiat frumos care se îndrăgosteşte la prima vedere [vă asigur eu!] şi zboară. DA, ZBOARĂ! Deci nu e un prost necunoscutor, e genul ăla de personaj special din start [mi se pare că e şi dorit de unii, duuh]. Vocea e făcută de Yuki Kaji [WIIIIN AGAIN, l-am recunoscut după o juma oră though], care-l face şi pe Shion din No. 6, dar Shion e mai badass. Mă abţin de la previziunile mele cu tone de spoilere.
         Mikono Suzushiro este fata...insuportabilă. E claaaaar, absolut imposibilă! La început mi s-a părut interesantă [adică are o mâţă în cap, geniaaal! =))], dar când a început să plângă ca o tută îmi venea s-o arunc în altă dimensiune. Adică ea era în braţele lui Amata ză awsum boy şi plângea. Ce naiba!
          Zessica Wong [ce nume de...vă zic eu imediat] este ză powerful bitch. E tare, îmi place să ştie să se lupte, dar e cam curvă. N'o suport eu că are sânii mari şi vrea să şi-i arate; s-ar putea spune că ea e elemntul de fanservice, cred. Voce...staiiii aşa....tipa ASTA e făcută de Hanazawa Kana?! M-a înşelat auzul, na. Alegere proastă, Hanazawa era perfectă pentru plângăcioasa de Mikono. Măcar faptul că poate face vocea unui astfel de personaj precum Zessica arată faptul că vocea ei e versatilă. Whutevă'.
         Kagura Demuri pare să fie antagonistul, cel puţin acum. Tipul ăsta e încă un mister, deşi el îmi pare mie problema principală [iarăşi mă abţin să fac preziceri]. Kagura ăsta este...SEXY! [FACEPALM] Are nişte replici superbe, pare a fi obsedat de mirosuri şi Mikono [ce vede toată lumeaa la tâmpita astaaaa?!]. În fine, e clar că rămâne singur la sfârşit. Sau, cine ştie? [varianta asta care e acum în capul meu e penaaală].

De la stânga la dreapta: Mikono, Amata şi Zessica

            Am uitat să precizez: Roboţii ăia...străluceesc! Mai rău ca Miketsukami [ceea ce o crimă!], strălucesc şi-mi inspiră BLINDING LOVE POWAH. Întreaga societate din Aquarion Evol e un mare amalgam [adică bărci ca în Veneţia şi indicatoare din neon gen Mawaru Penguindrum, plus o catedrală cu un robot [pare de aur?] pe post de zeu]. Eu vi-l recomand dacă aveţi chef de o poveste uşoară care pare dificil de înţeles, dar defapt nu prea trebuie să vă folosiţi creierul. Pe mine mă face să râd, nu ştiu de ce. I'm gonna count how many facepalms I'll get because of this.

DOAMNE AU APĂRUT ABIA 8 EPISOADE ŞI DEJA EXISTĂ FANART-URI YAOI?!! NU MAI SUPOOOOORT!!!

And. I. Can't. Get. Enough. Of. THIS!

Am să mă uit la chestia asta până obosesc.

[După 8 episoade]: Am avut perfectă dreptate. Despre tot. Plus, se pare că în afară de PAAAF LOVE POWAH acum avem şi varianta PAAAF NAKED POWAH, adică amplificarea simţurilor prin renunţarea la cât mai mulţi metri de material de pe corp. Oficial, am crierii praf.

2 comentarii:

  1. Deci e clar .Mecha+romance = awsomity xD. Tre sa-l vad.ce ai mai cu biata protagonista?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce am cu ea??
    Ştii că tipele slabe nu sunt genul meu...şi acum [după ce am văzut ep. 5] previziunile mele absolute s-au împlinit! Oricum vezi-l că e genial :))).

    RăspundețiȘtergere

 
back to top