Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 4 ianuarie 2012

Wishes

I sometimes find that
they never happen
to become reality.

           Mâine mă urc în tren şi mă duc la capătul pământului, la ai mei. Azi de dimineaţă m-a trezit tata şi mi-a dat ordin suprem să mă mişc, deci nu am ce face. Mă întorc duminică. Şi totuşi, azi am avut o zi care nu a trecut degeaba

           Dacă era după mama, ar fi trebui să mă urc în tren la prânz şi să fiu acolo până în seara asta. Eu, care de obicei nu comentez când vine vorba de cererile alor mei, oricât de stresante ar fi, am zis că nu vin. I-am zis şi lu' tata acelaşi lucru, mi-a închis telefonul în bot şi m-am culcat la loc. Pe la prânz mă sună el, deloc supărat, şi am căzut de acord că mâine vin. Dacă întindeam coarda mai mult era rău, o zi a fost de ajuns să mă distrez.
           Spre marea mea surprindere, Misaki avea chef să iasă afară. Dar cum eu nu puteam ieşi din casă, a venit ea la mine. Singură. Ea care se pierde la metrou. Bine, am stat la telefon cam aproape tot drumul, a fost ea la Mc' şi a luat ceva de mâncare [pentru că pe noi pur şi simplu ne apucă pofta de junk food când suntem împreună], a trecut cu curaj de câinii inofensivi de la mine de pe stradă şi a ajuns cu bine =)). Ne-am distrat cum facem noi de obicei, păcat că n-a putut rămâne peste noapte. Şi am aflat că aluna e fruct. Cică. Eu continui să cred că aluna e alună şi gata.
           Acum m-am spălat pe cap şi trebuie să mă usuc bine, ultima dată cam răcisem dar acum mi-a trecut. Mi-e cam ciudă că-mi pierd vacanţa la ţară singură, dar măcar am downloadat o tonă de anime ca să am ce vedea acolo. Acum observ că am vârfurile tocite. Şi trebuie să mă tund. Şi nu vreau, abia mi-a crescut părul. 

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top