Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 24 ianuarie 2012

Turnul de sirop

Este pe măsuţa de lângă patul meu.
Când vrei să te îmbolnăveşti,
se întâmplă într-un mod prea adevărat.

        Pare-se că m-a prins o amigdalită. Cel puţin asta a zis doctorul meu după ce s-a uitat la mine în gât astăzi. I-am spus că mă doare capul, în gât şi nasul şi chiar în partea de sus a oaselor obrajilor. Mi-a dat un turn de sirop [sirop de copii!] şi mi-a zis să nu mă mişc din pat până vineri. 

        Când am auzit că am scăpat de o săptămână de şcoală, mi-au sclipit ochii [sunt sigură de asta!] şi mi s-a încălzit inima. E clar, îmi urăsc şcoala. Oricum, cât am fost afară tot ce ştiam e că mi-e rău, că sunt ameţită şi că durerea aia din tâmplă mă omoară, astfel că în clasa mea de nebuni gălăgioşi cred că ar fi mai rău. Iau antibiotic [la 12 ore, iar altă oră mai bună n-am găsit să-l iau, decât la 4, astfel că mi-am pus telefonul să-mi sune în cap la noapte ca să iau medicamentul], în rest vreo două siropuri [farmacista era ceva de genu: "câţi ani ai?" "cinşpe" "păi atunci de ce-ţi dă sirop, nu poţi să iei pastile?!"], nici eu nu înţeleg de ce iau sirop [mă omoară că scrie "baby" pe el =))], dar e amuzant. Îmi aduce aminte de copilărie, am inclusiv dozator din ăla care arată ca o seringă, dinstracţie mare pe mine.
         Sunt mândră de mine, habar nu am de ce. Nu suport când îi aud pe ai mei că mă fac chiulangioaică şi se uită la mine cu un fel de scârbă  ironică, când eu le-am spus că voi chiuli ce n-am chiulit în viaţa mea dacă mă mai ţin în acea şcoală. Uneori trebuie să mă asculte şi ei pe mine, nu numai invers.

În orice caz, Happiness >:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top