Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 11 ianuarie 2012

Momente în care mi-aş dori să mori

E ironic să-mi dau seama cum,
indirect, mă distrug şi pe mine
odată cu ei.

     Sunt speriată. Foarte speriată, pur şi simplu pentru că totul a început cu greşeala mea. Când mi-am dat seama şi am vrut să repar prostia pe care am făcut-o, nu mi s-a dat şansa. Acum profit aşa cum ar fi trebuit de ceea ce vreau. În timp ce în spatele uşii cad bombe, sunt aruncate vorbe şi fiecare ţipăt mă zgârie câte un pic pe inimă.

     De ce? De ce trebuie ca probleme lor să mă afecteze şi pe mine? Nu înţeleg. Eu am învăţat să suport, în 15 ani, doar pentru că atfel aş avea o viaţă groaznică şi aş muri de nervi. Dar tu nu, nu vrei nici după 20 de ani să înţelegi că trebuie să te obişnuieşti să suporţi, măcar un pic, şi aşa totul te înnebuneşte. Şi aşa, împreună cu viciile tale, cazi. Sper să te şi poţi ridica.

     Iar acum că apele s-au liniştit, ascult şi tac. Şi mă ascund în întunericul din camera mea, cu încă o mică frică în inimă. Eu încă mă mai pot schimba, dar voi nu mai aveţi nici puterea şi nici voinţa să vă schimbaţi. Şi vreţi ca eu să vă ascult şi să vă respect?

Haahaahappiness...pe naiba >.<

Şi azi, după mult timp, mi s-a întâmplat unul dintre lucrurile care mă sperie: m-am ars.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top