Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Kamiya Hiroshi

"Kamiya-san, hontou desuka?
Hontou ni oppai wa suki ja nai desuka?"
*LOL*

          Cândva aş fi vrut să cred că nu ai cum să cunoşti o persoană cu adevărat decât printr-un contact direct şi real. Şi totuşi, ascultând vocea unui om, modul în care vorbeşte şi cuvintele pe care le foloseşte, poţi spune că ai înţeles o parte din personalitatea lui. Ştiu că este sincer, prea direct, uneori ruşinos, tinde să ascundă ce gândeşte şi are un umor ciudat împletit cu latura lui sadistă. Totul numai ascultându-l. Din cauza lui am realizat că unul dintre lucrurile care-mi place la sexul opus este vocea. 
          Astăzi e aniversarea lui, deci nu se putea să nu-i urez "la mulţi ani!".

         "Trebuie să-i reţin numele, trebuie să-i reţin numele! Misaki, să ţii şi tu minte numele ăsta!", asta spuneam vara trecută, când abia aflasem mai multe despre anime şi tot ce ţine de vocile japoneze. A fost unul dintre ultimele nume importante de seiyuu pe care l-am reţinut, iar acum este favoritul meu. De ce îl iubesc? Pentru că mereu mă face să râd şi ştiu că va rămâne mereu tânăr.
          Kamiya Hiroshi este un seiyuu [actor care dublează vocile personajelor în anime] care este cel mai bine cunoscut pentru rorurile lui din Durarara!! [Orihara Izaya], Sayonara Zetsubou Sensei [Itoshiki Nozomu], Honey and Clover [Takaomoto Yuuta] şi multe altele [o grămadă defapt]. Are astăzi [ţineţi'vă bine] 37 de ani [WTF :O], un metru '67 şi este, bineînţeles, un amuzat şi deloc romantic vărsător.

De curând s-a tuns, dar mie tot acelaşi aer de copil îmi inspiră.
          Ce-mi place la el? Numai vocea nu. Are o voce destul de înaltă pentru un bărbat, dar nu este extraordinară. Iar când vine vorba de cântat [o face şi pe asta, bineînţeles], sunt alţii care sunt mult mai buni decât el. Ce mă atrage la el este pur şi simplu personalitatea lui, pe care cred c-o cunosc destul de bine din cât l-am auzit, din diversele evenimente pe care le-am văzut la care el a participat şi din cântecele lui. Plus, e vărsător, şi eu trăiesc împreună cu un vărsător de când mă ştiu şi cunosc încă câţiva, iar toţi au aceleaşi caracteristici.
          Când i-am arătat mamei un videoclip cu el live şi am întrebat-o câţi ani îi dă...am rămas praf: "puştiul ăsta? păi cât să aibă, 15, nu 17 ani". Bine, Kamiyan este pentru mine una din definiţiile aborabilului. Nu cred că vreau să ştiu ce înseamnă pentru un bărbat să-l numeşti "adorabil în sensul drăguţ, cute şi kawaii al cuvântului", dar pentru mine înseamnă partenerul total. Este scund, şi asta este un lucru care uneori mă enervează, iar alteori mă face să mă simt superioară [având în vedere că eu sunt cu câţiva centimentri mai mică decât el şi sigur voi mai creşte], dar asta îl face şi mai adorabil. Are un umor sarcastic, nu, sadic, care pur şi simplu te lasă fără cuvinte; îşi foloseşte sinceritatea directă într-un mod enervant. Şi pare genul de om despre care nu ai cum să ştii cum sau ce gândeşte, niciodată.
          Roluri are multe, eu personal l-am auzit prima dată în Durarara!!, unde-l face pe nebunul psihopat şi extremul Izaya Orihara [distrugător de telefoane, pe lângă nebunia lui], care este unul dintre rolurile mele preferate. În general, îmi plac personajele mai sărite de pe fix pe care le face [Mephisto Pheles în Ao no Exorcist, Souma Hiroomi din Working!! şi Orihara sunt cele pe care le-am văzut şi auzit eu], pur şi simplu pentru că-i pun în lumină o latură mai ascunsă a caracterului lui. Rolul lui ca şi Itoshiki Nozomu din Sayonara Zetsubou Sensei [cel mai mai mare pesimist existent întâlneşte cea mai optimistă fată posibilă] este pur şi simplu genial, arată pur şi simplu cât de flexibil este caracterul lui [vocea lui nu e genial de flexibilă, cel puţin cât am auzit-o eu, dar aici e genial].
          A devenit popular undeva prin 2007 cu rolul lui Tieria Erde din Mobile Suit Gundam 00 [un sci-fi pe care nu ştiu când îl voi vedea]. Şi-a câştigat mare parte din popularitate prin intermediul emisiunilor radio [tipul are carismă], ajungând să aibă propria emisiune radio împreună cu Daisuke Ono [Sebastian Michelis din Kuroshitsuji], numită Dear Girl ~Stories~. Împreună cu Ono este pur şi simplu hilar, prin simplul fapt că personalităţile lor se potrivesc foarte bine şi amândoi au carismă.
          De ce el? Pentru că e unic. Kamiyan, printre altele, este un bărbat care poate arăta genial într-o jachetă roz aprins, îi stă superb cu ochelari şi cântă o melodie care poate să-mi descrie toată viaţa până acum. În final, este clar că e preferatul meu acum [deşi are mari şanse să fie înlocuit de Tamiyama Kishou], pur şi simplu pentru că mă simt atrasă de el ca un magnet.

Iar replica de sus îi este spusă lui Kamiyan de către Hanzawa Kana într-un eveniment Durarara!! şi s-ar traduce "Kamiya-sa, ne adevărat? E adevărat că nu-ţi plac sânii?!". WIN.
HAPPY B-DAY KAMIYAN. Şi să te vedem la anul mai tânăr.
........
Am uitat să spun că are cel mai fermecător zâmbet pe care l-am văzut?
Şiiii, şiii aluniţa pe care el o are la baza nasului, în partea dreaptă, eu o am în stânga, doar că mai puţin proeminentă. Mă mândresc cu asta <3.

3 comentarii:

  1. Sa fie sa fie :D si la anu' .Sa-ti traiasca ,Kamyan .
    Las' ca vine acuma si ziua lu Dai-chan s vezi ce altar ii dedic :)). Sa traim sa mergem in japonia si la majorat sa mergem p'acolo prin Nippon si sa ne gasim perechile sa merem la double-dates xD.

    RăspundețiȘtergere
  2. MISAAAAKI?! MIIISAKI, OMAE, KOKO NI?!

    TEMEEEEE, DAIIIISUKI DA YO! >:D<

    Abia aştept să văd altarul "DAI-CHAN", pun pariu că o să fie aşa de masiv încât o să lase pământenii faceless O____O.
    Să mergem, să mergem în Japonia şi să ne împlinim visele, iar la iarnă să fugim prin Bucureşti în patru râzând ca proştii de fericire >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  3. Neee.Anata ga DAISUKIIIIIIIIIIIII xD, nu stiu daca-l voi lasa pe Kamyan sa te monopolizeze.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top