Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

marți, 3 ianuarie 2012

Home Alone .>.<.

Nu, nu distrug locul.
Încă.

          Astăzi m-am plimbat un pic prin ţară, doar din cauzele toanelor unei anumite persoane de care în sfârşit am scăpat. Ai mei, prinşi cu treburile lor undeva la capătul lumii, au lăsat totul în seama mea. Şi mama nu a ezitat să mă sune din cinci în cinci minute, doar ca să mă ajute să mă pierd cu tot cu explicaţiile ei.


        Mi-am făcut praf bioritmul. Mai devreme de 2-4 noapte nu adorm, nu pot. Vedem cum rezist aşa la şcoală. Azi-noapte, bunică'mea [care stătea aici de acum vreo lună], n-a dormit, s-a foit prin casă toată noaptea şi de dimineaţă la şapte când nici nu era lumină, m-a trezit şi mi-a zis că ea merge acasă.
        Şi cum ai mei nu aveau cum să ne ajute, mi-a picat mie pe cap toată faza. Am acceptat fără discuţii [de la un timp am început să accept cererile alor mei fără să mai comentez, înainte ieşea scandal din tâmpenii minore şi totul cădea pe mine, aşa că mai bine un pic de stres pentru linişte după], m-am informat, am ajuns la autogară la timp, am aflat că autocarul nostru a plecat mai devreme, am luat altul care ne-ar fi lăsat undeva pe la două treimi din traseu. Asta la ora trei jumate. Am ajuns în oraş la cinci, eu aveam ultimul tren spre Bucureşti la cinci jumate. Am reuşit s-o dus pe bunică'mea la microbuz, şi să prind şi trenul. Mie personal îmi place să merg cu trenul, nu mi se face rău ca în maşină şi parcă e mai rapid. Era deja beznă completă afară când am urcat în tren, într-un sfârşit am ajuns acasă, iar pe drum am ascultat o melodie pop care nu ştiu de ce pe mine mă băga în depresii.
         Acum sunt singură în casa asta mare. Aş putea să mă duc la ai mei, la capătul lumii, pentru că să zicem că mi-e dor de mâncarea mamei. Dar văd ce fac, vreau să profit de ocazie şi să stea Misaki o noapte cu mine. Am văzut ceva anime până acum, am să mai văd şi nu suport ideea că mai există şcoală.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top