Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Chicken Killer [Leapşă]

N-am mai făcut unda din'astea,
de când locul ăsta era tânăr.

1. Why my last relationship ended.
Pentru că nici nu a început.

2. Favorite band.
Evanescence

3. Ever been on a concert of them ?
În vise, şi nici în alea. Nu-i văd prin Romania curând oricum.

4. Who I like and why I like them ?
Meda, pentru că nu ştiu niciodată ce gândeşte. Şi KISHOW <3.

5. Hardest thing I've been through.
O săptămână la mare, vara. Şi vorbesc foarte serios.

6. My best friend.
Este, este, dar nu aici.

7. My favorite movie.
The Nightmare Before Christmas

8. Sexual Orientation.
Straight, încă.

9. Do you smoke / drink ?
Beau când sunt înconjurată de nebunii mei

10. Have any tatoos or piercings ?
Alea din urechi se pun? Oricum, nici cercei nu prea port

11. What you want to be when you get older ?
Ce vreau? Ce-mi doresc? Să ţin un pistol în mână şi să cânt. Şi să iau bani pe asta, ofc.

12. Relationship with my parents.
Perfectă, atunci când îi suport fără să zic nimic.

13. One of my insecurities.
Să mor eu dacă o scriu aici.

14. What I find attractive in preferred sex ?
Vocea şi gâtul.

15. Virgin or not ?
Virgină ofc.

16. Favorite place to shop ?
Cache Cache şi Marks and Spencer

17. Your eye color.
Căprui

18. Do you hate school ? Why ?
Bineînţeles. Pentru că e o oală care clocoteşte de idioţi

19. Relationship Status ?
Singură şi plină de vise.

20. Favorite song at the moment ?
GRANRODEO - Rose-Hip Bullet

21. A random fact about yourself ?
Când eram mică mi-era frică ca atunci când mergeam la toaletă să nu iasă cineva din WC.

22. Age you get mistaken for ?
18, mai nou 20

23. Where you want to be right now ?
Sincer. În braţele lui Kishow.

24. Favorite childhood memory ?
Când eram la ţară şi am strâns o întreagă gaşcă de fete doar ca să-l batem pe unul pentru că a făcut-o pe mama "sexy".

25. A fact about my personality.
Sunt mult şi prea foarte tolerantă.

26. My idea of a perfect date.
Să mâncăm brioşe într-un loc înalt şi să-i cânt. Şi să-i placă brioşele.

27. Last time I cried.
Când mi-am cântat [eu singură mie şi egoului meu care asculta ecoul vocii mele în camera goală în care eram numai eu] melodia Kinmokusei a lui Daisuke Ono, uitându-mă la faţa lui Sebastian şi gândindu-mă cât de mult doare uneori singurătatea.

Leapşa asta o pasez lui Saravis şi cui mai vrea s-o ia.

Next minute edit: Deja e sâmbătă? Doamne cum trece timpul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top