Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 21 decembrie 2011

Nebunia dinainte de vacanţă

Am scăpat. Am scăpat.
AM SCĂPAT!

Pedobear! <3

           Sunt o leneşă, tocmai d'aia ador vacanţa. Semestrul care tocmai s-a încheiat nu m-a lăsat cu cine ştie ce amintiri, notele au fost destul de acceptabile pentru cât am învăţat [dar am împuşcat ieri un 4 la fizică şi mi-am distrus media] şi astăzi a fost o zi demnă de sfârşit. Văzându-mi colegii cei idioţi, am ajuns la concluzia că n-am ce căuta acolo.


           Am ajuns la şcoală, surprinzător, înainte dirigăi, deşi întârziasem. Ora s-a dus repede, apoi ora de desen la care ne-a pus note la fel de repede. Apoi sportul la care deja aveam mediile încheiate. În clasă, lumea cică "repeta pentru serbare". La naiba serbare, nu m-am dus şi nici mama n-a fost la şedinţă [nu de alta dar tata are grijă s-o sune pe dirigintă destul de des]. Repetiţii pentru serbare, eh? Muzică d'aia nouă şi fără versuri, acelaşi dance repetitiv, ceva manele că doar fără nu se poate şi mult urlat. Să vezi don'şoarele ce urlau "nu există drog mai tare decât sexul!", apoi le vezi cu fuste înflorate şi basmale din alea cu bănuţi arârnate de talie, apoi şi băieţii cu fustiţe cu bănuţi. Şi fetele cică cântau în cor, te zgâriau pe urechi; apoi le auzeai cum urlau câte o melodie care chiar îmi plăcea sau care-mi răscolea amintirile, de-mi venea să le dau una peste bot să tacă. A venit profa de istorie, toţi drepţi, se uita aia la noi ca idioţi ce ne aflam, mie mi-a încheiat zece şi m-am cărat acasă.
           Liceu al meu drag, sper să nu te mai văd vreodată.

Happiness >.<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top