Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 16 decembrie 2011

Marea vârstă de cincisprezece ani

Am fost să iau o sticlă de şampanie.
Că doar odată faci 15 ani.


      La mulţi ani mie şi minunăţiei mele idioate. La vârsta de 15 ani pot să zic că nu am regrete prea multe, am fost îndrăgostită de prea multe ori şi m-am schimbat faţă de acum un an. Plus, e 23:10. Să vedem dacă termin de scris până se face mâine.


       În final, a mai trecut un an în care am gustat puţin din fiecare aromă a vieţii. Timpul a trecut, mult lucruri pe care le aveam au dispărut odată cu schimbarea adusă de căldura verii şi acum, aşteptând să ningă, îmi amintesc de zilele însorite în care zâmbeam cu adevărat. Tot ce sper e să pot simţi din nou acea fericire.
      M-am schimbat puţin, am rămas aceeaşi, cu veşnica dorinţă de a mă schimba. Am visat mult, prea mult chiar, şi acum aştept să ies din această stare feerică pentru că mi-e dor de gustul de plumb al realităţii. Am făcut şi fac ce-mi convine mie, sunt puţini oameni de care am ascultat şi voi asculta şi...mă simt mândră că în acest moment nu mi-e dor de copilărie. Am cinşpe ani! Cinşpe ani!! Sunt cea mai tare.
      Urări am primit destule, n-am dat bomboane la şcoală [pur şi simplu pentru că nu m-am dus] şi mi-a cântat cineva la telefon "la mulţi ani". Mâine mă văd cu o singură persoană [cea mai importantă pentru mine în acest moment, după familia mea], vom împodobi bradul împreună şi vom râde cum râdem noi mereu.
      Cadou de ziua mea voi primi noul album Evanescence [pe care am decis să nu-l ascult până nu-l am eu în mâna mea ca să simt că am contribuit şi eu cu ceva pentru trupa mea favorită] şi cine mai ştie ce. Party nu fac pentru că e post şi nu mă lasă tata, dar vacanţa de iarnă e imeeensă şi plănuiesc să adun lumea atunci. Plus, I'm not a party person, honestly. Sunt oameni cu care pot bea şi oameni cu care nu. Oricum, făcându-mi calculele, dacă voi vrea să beau şi să dansez, am cu cine. Am luat oricum o sticlă de şampanie pe care o deschid mâine.
     Acum, la această oră, am început să-mi reconstruiesc pereţii. Cu alte cuvinte, am să pun la loc toate posterele pe care le-am dat jos după o ceartă cu ai mei. Exact aşa cum erau, inclusiv unul pe care mama l-a făcut praf şi eu abia l-am salvat. Am pus lumini la ferestre, ai mei dorm şi acelaşi videoclip se derulează de câteva ore bune pe calculatorul meu vechi cu boxele lui geniale.
      Voi continua cu visele mele şi în această nouă vârstă a vieţii.

P.S.: Cât despre şoarece, ştiu că l-am ţinut vreo cinci minute la fundul unei găleţi cu apă şi am văzut cum iese aerul din el. Apoi l-am lăsat naibii că doar nu mai trăia. Cică. După vreo 5 ore nu mai era în mormântă'su acvatic. Mamai'mea a văzut şi mi-a zis că a scăpat, că doar nu murea el aşa uşor. Să-l ia dracu. Abia aştept să mai pun o capcană în băcătărie, şi când îl prind din nou, îi crăp capul cu toporul şi arunc în canal.

6 comentarii:

  1. La mulţi ani! Ce vârstă frumoasă ai! Să ai parte de cât mai multă voie bună, să fi fericită şi să ţi se împlinească toate visele! Să ai o vacanţă ideală şi să te bucuri de cei de lângă tine!
    P.S.: Sper ca data viitoare să-i faci felul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulţi anişori. Mult succes la visat în continuare şi la postat mult. Vacanţă plăcută şi spor în toate.

    Chuu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Copila tampita...Pacat, imi placeai foarte mult la inceputul postului, dar te-ai dovedit a fi o taranca care in loc sa analizeze de ce am spus asta si sa nu se gandeasca nu mai la mediul ei otravit o sa faca pe frustrata.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim

    Ce te face să crezi asta? Până la urmă, habar n-ai un lucru despre viaţa mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Saravis şi Evvie. , mulţumesc mult de urări şi vă urez o vacanţă şi Sărbători Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Oau,aaa..am trecut,doar sa iti zic la multi ani,fara ghilimelele de vigoare,ce sa zic...aa,bafta pentru un an mai bun decat cel anterior si respect faptul ca ai cumparat albumul,sustineti formatiile voastre preferate!(nu de aia,dar ca sa manance si ei creveti de 800 de dolari kg:)) ).paceee si sa avem ce facee.:D

    ...THE TRUE Anonim.:D

    RăspundețiȘtergere

 
back to top