Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

duminică, 11 decembrie 2011

Foc în fiecare zi

Vineri, 16 decembrie
dă Doamne să ningă!


           Săptămâna a trecut. Şi, în timp ce stau singură în cameră şi ascult muzică în căştile noi, mă holbez un pic la posterele de pe pereţi, mă gândesc, oare am început să am o viaţă plictisitoare? Sper că nu, doar am nevoie de cineva s-o fac mai interesantă. Vineri fac 15 ani.

           Când am făcut 11 ani a nins prima dată în acea iarnă. Mă întreb dacă va ninge iarna asta, mă întreb dacă voi avea şansa să mă tăvălesc cu cineva anume în zăpadă pentru ca după aceea să ne încălzim cântând în timp  ce ninge. [Îmi ador căştile. Le ador.].
           Am luat numai zece săptămâna asta. Încep să-mi mai revin acuma, la sfârşitul semestrului. La chimie îmi iese 10 şi am uitat tot ce ştiam din generală. La mate am test marţi şi eu în loc să merg la recapitulare m-am dus la olimpiadă la română [filoloagă, ce să mai]. Era să-mi pierd planşele muncite la desen, dar ziua următoare când m-am dus la şcoală să văd dacă blocul de desen mai e în bancă, l-am găsit într-un dulap şi fără hârtia albă în el. Bine că am desenele. Am ajuns la concluzia că colega mea de bancă e o tută, că profesoara de TIC e groaznică şi că nu ştiu pic de franceză. Abia aştept vacanţa.
           Mă chinui să ascult UNIA şi nu mă atrage deloc. Poate am nevoie de o pauză de la muzica metal [dar tot ador Planetary Suicide, care e chiar screamo]. De ziua mea vreau noul album Evanescence [mi-am promis că nu-l ascult până n-am CD-ul în mâna mea]. Am sesizat că am nevoie de o oglindă în cameră şi că trebuie să fac ceva cu boxele de la calculator. Din 5 merg doar 2 plus basul, şi dacă le dai la jumate îţi zboară urechiile. La maxim de aud din stradă, prin toată casa şi podeaua bubuie zici că cutremur.
           Sunt momente în care ai mă laudă şi zic că mă descurc perfect şi singură, iar momente în care mă bat la cap că sunt praf când vine vorba de gătit. Nu ştiu ce să mai cred, cert e că nu suport să se holbeze cineva când gătesc. Mi-e frică că într-o zi am să dau foc la bucătărie sau o să fac cine ştie cu cuţitele. Devin o criminală când am focul sau lama în mână. Nebună pe sistem turbo zicea cineva.
           Ascult muzică. O melodie pe care o ştiam de mult dar nu apucasem s-o ascult până la epuizare [Katy Perry - The One That Got Away] şi vreo trei cover-uri diferite ale melodiei [Christina Grimmie, Sam Tsui, Alex Goot]. Eu sunt în stare să ascult o singură melodie la repetir până când mă plictisesc de ea [cam între 12 ore şi trei zile]. Continuu să mă uit la Clannad, nu mă fascinează, citesc Bakuman [am ajuns la capitolul 111] care e genial. Vreau să mă reapuc de Katekyo Hitman Reborn! [230 de episoade] şi plănuiesc să mai ascult nişte Vocaloid.

Happiness >.<

FAC CINŞPE ANI FRAŢILOR! CINŞPE ANI!

4 comentarii:

  1. Frumos blog ! De ce nu il inchizi ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa gafa Ioanidei din Epicur(ma rog sa se sublinieze in fata sa doar 3 litere din Epicur),ce sa zic,trebuie sa inveti sa gatesti,chiar trebuie,adica se merita sa stii ale gatitului,e un procedeu,o practica ce te maturizeaza si te face mai stapan pe tine...si te mutileaza,te face sa plangi,mirosi a fum,a mancare,trebuie sa speli vasele in care ai facut,grasimea din tigaie si multe altele,dar...e distractiv!

    Cat despre varsta ta Muriel minor ce esti,as vrea sa o mai am si sa gandesc la fel ca tine,fiindca eu eram...copil rau,pe anumite planuri!

    LA MULTI ANI!...si iti mai zic vineri!:D

    Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ioanide Asta ar trebui să fie ironie?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim Încă nu m-am obişnuit cu ceapa şi mă face să plâng ca un copil mic. Aşa că încă mai am de învăţat =)).
    Cât despre copilărie, habar n-am dacă am trecut de ea sau sunt chiar în mijlocul ei. Şi mulţumesc de urări!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top