Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 5 decembrie 2011

Endless feeling

Frustrare.
A dracului frustrare.
Aparesi te omoara incet.


            I'm at my friggin' awsum [screw that] school. Acum am info [ofc] si dupa romana, unde sper sa ne aduca tezele la romana. Another thing to be frustrated about, school. Screw feelings and thut shit.
            I wasted my weekend. Another proof that I'm wasting my life everyday, I'm starting to think that there is nothing worth living for [Zetsubou shita...!]. I'm tired of waiting, I wated enough and still I don't have the power and will to end eveything. Sunt prea toleranta. Mult prea.
            I keep on calling and sending messages, even though I'm never called and I hardly ever recieve a message. Simt ca trag ceva problematic dupa mine. Lumea asta e plina de oameni neseriosi si dezamagitori. And still I wait, with that small tray of hope that still is in my heart.
            Answer when I call, come when I'm already there. Because I always answer and I'm there for you as much as I can. I feel like you dont treasure what I fell for you. For God's sake, answer or just forget it.

Nu vorbesc serios. I really don't know what this feeling is.

6 comentarii:

  1. Nu stiu daca erai retorica,dar sunt sigur ca stii despre ce "feeling" este vorba,doar ca neexperimentandu-l...iti e mai greu sa il faci recunoscut si acceptat.

    Daca ai vazut Scott Pilgrim Vs. The World,atunci cuvantul "lesbian" are o insemnatate...asa ca,toti am fost "in lesbian with someone",chiar daca nu era ce am fii vrut sa fie,tot placeam...deci,nu fii prea aspra cu tine,capul sus inima la cutie,asteapta cheia care sa ti-o descuie!(uite o rima frumoasa...:D).

    Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am văzut filmul [presupun că asta este] la care te referi, dar mă sperie, să zicem, că înţeleg ce vrei să spui.

    Cât despre sentiment, ştiu exact ce este, mai ales că am mai trecut prin ceva asemănător. Dar poate că nu vreau ca cel ce citeşte să citească şi în inima mea, aşa că scriu într-un mod mai indirect. Lucru ăsta face blogul să nu fie un jurnal, cum spuneai tu odată.

    RăspundețiȘtergere
  3. Filmul e genial,ii are protagonisti pe multi din Juno si...alte filme:)).
    Deci...despre restul,necesita in a avea o discutie mai privata de atat,ce sa zic,fii tare!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a trecut deja :)). La mine pasele astea se duc repede [sunt mult momente în care îmi formulez în cap ce să scriu fix atunci când simt, şi după renunţ la idee pentru că sună prea dramatic].

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,fac si eu d-astea,dar nu vreau sa ingrijorez pe nimeni...adica am o perceptie a lumii tare...kamikaze,adica,literalmente de as avea un buton care omoara 99% din populatia lumii as apasa chiar daca eu as fii in procentajul asta!
    Falsi,doar cand au nevoie sau absenti cand ar trebuii sa fie langa tine,sunt atatia oamenii rai,incerc sa fiu eu unu bun.

    RăspundețiȘtergere
  6. da,cred ca o sa imi fac un cont,fiindca na...mai scriu gresit si doresc sa editez!:))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top