Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 14 decembrie 2011

DELIGHT

Atunci când găseşti pe cineva
care-ţi înţelege obsesiile,
totul devine genial.
KYAH DAKARA!


      La început lucrurile par stupide, trase de păr sau cu intenţii prost ascunse. Şi atunci îţi dai seama că-ţi place, să te joci şi să simţi cum eşti jucat pe degetele altcuiva. Şi când ajungi la concluzia că nu te mai saturi, ţipi în entuziasmul tău şi-ţi dai seama că sunt momente în care există cineva care te iubeşte. Kyah? KYAAAH!
      Visez mult prea mult. Mereu am ieşit singură din propria-mi stare de letargie imaginară, dar acum pare cel mai greu. Mă întreb când îmi va trece, deşi nu vreau să treacă vreodată. Am să strâng uşor aceste sentimente şi am să le preţuiesc [poate chiar am să fac bani pe seama lor, cine ştie]. Voi clădi din nou ceea ce singură am distrus şi peste zece ani voi fi mândră de mine însămi, chiar dacă visele se vor împlini sau nu.

      Trăiesc momentul. Aştept ziua în care vi la fel ca înainte. Altfel, nu am un motiv să trăiesc.   

Later Edit: Hă hă. E 1:44. Am stat să caut versuri şi să fac karaoke pentru videoclipul ăsta. OMFG, It's crazy. Dai-chan, that is.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top