Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 15 decembrie 2011

De ce cred că sunt o sadistă

Defapt, nu sunt.
Sunt prea nebună ca să fiu,
dar totuşi sunt.


         Subiectul pe care-l voi aborda [sau mai bine zis modul în care îl voi aborda] s-ar putea să revolteze pe cineva. Aşa că dacă stai vara să te pişte ţânţari, doar pentru că ţi-e milă să-i omori [că doar sunt şi ei fiinţe], atunci alegi dacă vrei să citeşti sau nu. [I have no idea why I wanted to say this, because it's kinda worthless]


         V-am spus că bunică'mea stă la mine? [asta ca să mai ocolesc subiectul principal]. Lucru ce e destul de naşpa şi deloc interesant, pentru că de obicei tata e plecat în week-enduri [o ia şi pe mama destul de des], iar mama dispare frumos dacă eu o rog să mă lase cu casa goală. Şi-mi fac de cap [fără să dau foc la bucătărie sau să sune vecinii poliţia, though, asta se face când nu e nimeni]. Anyway, nu mă deranjeză, dar eu dau muzica tare şi ea doarme toată ziua. Etc.
         Acum ză bomb. Am prins un şoarece. În casă. Pe bune. Poate nu e un lucru important, dar eu mă simt mândră că l-am prins în capcana mea. Din nefericire, eu stau la curte şi în vecinătate am un depozit în care şoarecii şi şobolanii se distrează de nu mai pot. Dar nu prea-i vezi, iar când îi vezi te faci că nu există. Iarna însă e jale, că e frig şi nu prea mai au ce mânca, aşa că intră în casă. Dracu ştie cum, dar intră. Ador asta. După maxim trei zile sunt prinşi în capcana clasică cu nuca [înfigi în nucă o scobitoare, la capătul ei o bucăţică de pâine, echilibrezi o oală ca să se rezeme în nucă, sub oală o tablă; micuţul jegos vine la pâine, trage scobitoarea cu nuca, oala cade şi el e prins].
         Bun. L-am prins. Mâine o să fie faza genială, că doar nu-i dau drumul să bântuie prin curte şi să intre din nou în casă, sau, mai rău, să faci pui [deşi nu prea cred că are cum iarna]. Deci mâine îl omor. Pe bune. Am să-i dau drumul într-o găleată cu apă şi am să-i dau cu'n băţ în cap ca să-l bag la fundul apei să-l înec [că altfel sare de zici că e cangur şi zburdă prin curte]. Ador să-l văd cum se chinuie să iasă de acolo, iar eu îi mai dau una în cap. Iarna trecută a fost mişto rău, am lăsat găleata cu doi şoareci morţi afară, a îngheţat apa şi dimineaţa mergeam şi mă uitam la ei cum stăteau acolo frumos criogenaţi. Adică cum, să zburde ei fericiţi la mine în bucătărie? La gheaţă cu ei! =))
         În final, nu-mi vine să cred că am scris o postare despre aşa ceva. În final, nu înţeleg oamenii care văd asta ca fiind ceva crud [că doar şoareci găseşti peste tot], îmi vine să râd când îi aud. Mâine va fi distracţie~.

Hahappiness >.<

3 comentarii:

  1. Nu ca as avea ceva impotriva,dar pe oameni nu ii vezi peste tot?...si sincer,mi se par mai paraziti decat acei...soricei.

    Nu sunt vreun activist al drepturilor animalelor( al tuturor animalelor,nu a celor dragalase si pufoase,vorba lui Teo),dar comparatia sau cel putin motivul mi se pare aiurit.

    Dorim un oras unde sa nu exista ciori care se rahateaza pe masini,nu dorim decat beton in curte(pic de iarba sa nu iasa),nu dorim niciun fel de ganganie in casa,desii arunci pe jos frimituri si pe deasupra,de unde ura asta?
    Adica,purced la discutie cu acelasi motiv,de la ilustrat Quentin in filmul sau(Inglorious Bastar(zi) :P ),daca intra un iepure,nu cred ca l-am caftii ca si pe soarece.
    Adica,nu e toxic precum sobolanu,dar totusi...nu ne place,e o repulsie non-naturala ci indusa de locurile si culturile in care traim(daca traiam in India ne rugam la ciocolata Milka).

    Eu sunt fan pescuit,dar nu al pestelui,adica nu il mananc,nu prea mananc carne,nu sunt vegetarian,ca infing coltii in ciotoaile puiului doar ca nu prea o ard asa de concis cu carnea,de fel.Cu toate astea,ca aici voiam sa ajung,las toti pestii liberi(cu o buza 'gauritea dar alive).

    Nu sunt nici genul "nu raneste nici macar o musca",findu-mi frica de urechelnite si enervat de doamna Tantar!...so,mai bine ii dai drumul liber,la un vecin!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Să-i dau drumul liber?

    Cu toată mândria o spun că abia aştept să-l dau dracului [sau mai bine zis înecului], decât unui vecin. Bine că mi-ai amintit :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. sau poti sa nu ii dai drumu,poti sa il domesticesti,ii iei o zgarda si te plimbi cu el,sau,il folosesti sa o paralizezi pe bunica ta din cand in cand:))

    RăspundețiȘtergere

 
back to top