Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Anu' nou, lume!

Încă mă simt copil,
deşi am crescut mai repede
decât mă aşteptam.


        Am crescut, cică. Ce înseamnă să creşti? Să ştii mai multe poate. Dacă ar fi aşa, atunci să zicem că am crescut un pic. Oare trebuia să şi aplic ce am învăţat? Contează...? =))


         Mi-am pus multe lucruri în gând şi cam pe toate le-am împlinit până azi. Poate că marea mea dorinţă de schimbare nu s-a împlinit, dar poate aşa e mai bine? Amintiri am creat destule. Am cunoscut destui oameni noi, am văzut locuri interesante şi mi-am umplut camera cu postere cu anime. Asta e o mare realizare, poate cea mai mare =)). Am văzut mult anime, aşa cum aveam de gând, nu mi-am perfecţionat vocea aşa cum aş fi vrut [dar acum îmi dau seama că stresul era prea mare şi că oricum totul e bine aşa cum e] şi nu m-am mai îndrăgostit la fel de mult ca în anii trecuţi. Mi-am dat seama că viaţa e uşoară şi totul depinde de tine s-o faci interesantă. Şi am cântat serenade pe blocuri, era să cad în lacul Herăstrău dintr-o hidrobicicletă, mi-am dat seama că rezist bine la băutură şi am trăit din plin jumătate din anul ăsta. În cealaltă jumătate s-a adeverit premoniţia mea cum că voi da de o gloată de idioţi. Ei, trebuie să ştii şi cum să te comporţi cu animalele :)).

        Astfel că, încep anul 2012 cu simpla mea dorinţă de schimbare şi sper că voi reuşi să trăiesc la fel de bine cu nebunia mea. Cât despre sfârşit...să-l ia naiba. Viaţa abia începe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top