Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 31 decembrie 2011

Afară

se aude un zumzet continuu
al artificilor.

         Sunt singură, mai sunt câteva minute şi lumea va începe să numere descrescător. Ascult o melodia superbă care-mi aduce aminte de multe şi îmi imaginez culoarea artificiilor de afară. Am ieşit, doar ca să simt frigul o secundă şi am văzut cerul negru, tăiat de macaraua pe care o văd mereu la capătul străzii. Şi acum zumzetul se aude mai tare, e enervant pentru că e pur şi simplu fără culoare. Am să ies afară să număr şi eu de la zece la unu.
         Şi simt cum melancolia că cuprinde, o melancolie dulce, odată cu melodia mea. "Chiar dacă sunt o constelaţie aşa de mică, îţi mulţumesc că m-ai observat".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top