Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

sâmbătă, 3 decembrie 2011

1 Decembrie

Cu întârziere, nu-mi pasă.
Mai nou toată viaţa mea
se scurge după o tură bună de anime.
Zetsubou Sensei shit comin' up b-).

Believe it or not, aşa arată România în ochii japonezilor. No comment.
            Deci, ca să fie clar, eu toată săptămâna trecută, în afară de luni, n-am călcat pe la şcoală. Şi m-am simţit a dracului de bine. Pe 1 decembrie am avut o zi în care mi-am reamintit cât de plină de idioţi e lumea asta, începând cu mine. Datte watashi wa honto ni o idioată, cuz bakas rule the world, after all. Awsumness overload.
            Mai întâi de toate, de dimineaţă mă trezeşte mama cu frumoasa idee de a merge să vedem parada militară [i live in the holy Bucharest, by ză way]. Bun, n-am mai fost de mult, iar singurul lucru pe care mi-l amintesc de ultima dată e că ambasadorul Japoniei era la vreo 100 de metri în spatele meu, la balconul unei vile. I have such a strangely selective memory. Deci am fost să vedem parada miliatră, am ajuns cam târzior, era o tonă de lume care se călca pe picioare şi practic n-am văzut nimic. Buun, fail, d'aia mie îmi place să stau acasă de 1 decembrie şi să mă holb la televizor, de pe patul meu cald [i'm one heck of a lazy brat]. Şi totuşi, mama emana un aer patriotic de mă speria. Am luat-o la pas, nevoită să merg în ritmul de melc călcat de maşină al maică-mii [eu care merg aşa de repede încât uneori obosesc]. Ne-am urcat în tramvai, am suportat o aglomeraţie monstru, după ce că vehicului se mişca cu viteza luminii stinse, şi când m-am dat jos m-am certat cu mama. Bine, atunci a fost vina mea.
            Apoi intenţionam să mă văd cu Misaki şi Shiro. Intenţionam zic, pentru că ieşirile cu Misa sunt în 55% din cazuri big failures. Am venit acasă, mi-am luat medicamentul şi am mâncat, am sunat-o pe Misa din cinci în cinci minute, apoi mi-am dat seama că mă ia somnul. Am zis că trece şi am plecat. Dar n-a trecut. Şi aproape toată ziua am fost mai întâi pe jumate adormită, apoi începusem să văd şi dublu din cauza medicamentului ăluia. În fine, eu mă ţin bine pe picioare, deci nu m-a călcat nici o maşină. Am mers în Afi, să mâncăm mâncare chinezească. Acolo, o aglomeraţie mooooonstru, nici un loc unde să stai jos, la McDonlad's şi KFC era full, iar la pationar se derula nuştu ce spectacol alcătuit 100% din playback. Până la urmă am mâncat afară pe bănci, unde m-am cam amuzat văzându-i pe prietenii lui Shiro mâncând cu beţe sau încercând să înţeleagă ce vorbeam noi în japoneză.
            Deci, în final, am avut o zi plină de ipocrizie. Şi azi nu mi-am luat medicamentele doar pentru că speram că voi ieşi cu Misa. Dar sunt încă acasă, iar dacă ies nu ştiu.

Happiness >.<

2 comentarii:

  1. Ma rezum la ziua de 1 Decembrie,desi e...5 Decembrie,ce sa zic,multi dintre noi si-au pierdut simtul responsabilitatii fata de tara in care s-au nascut,trait,au copilarit etc.,si desi suna a porcarie de aia de politician,chiar asa este...
    Multi si-au dat sangele pentru fiecare metru de pamant romanesc,avem muntii si vai pe care nici eu nu le-am poposit cu cortul,inca sunt partii pe litoral pe care vreau sa le vad si sa cunosc traditii pe care le au si altii din aceiasi petec de pamant.
    Ma intristeaza cand aud "m-am saturat de tara asta,vreau sa plec...!",nu e de vina tara,ci noi,de la a alege sa arunci ceva la gunoi pana la a impartii o avere.
    1 Decembrie,ar trebuii sa fie o zi de doliu,un doliu nu pe atat de impovarat ca moartea cuiva sau o neaparata comemorare a celor decedati pentru tara,dar macar sa avem respect si noi fata de sangele ala care apa nu s-a facut si nici vin.

    Eu am sarbatorit ziua de 1 Decembrie,cu niste old school underground rap from: Specii,Furnici Coapte,SdSt and many others,plus o sticla de vin,de ala tulbure de la podgorie si atatia oamenii cati sa imparti un 420 linistit.

    Soo...da,eu asta am vrut sa zic...!:P

    Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  2. P.S: am un obicei sa recitesc ce scriu,bravurile mele gramaticale...cele incorecte,rog sa-mi fie iertate.tchuss

    Anonim.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top