Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 25 noiembrie 2011

Vreau să te văd [会いたい]

Toamna se pot întâmpla miracole.
Cum ar fi minunea căderii frunzelor.
Naiba.

         Sorry for the lack of posts. It's just that I've been busy with school and that shit [who the ... am I kiddin'? I hate school]. And, before I knew it, it's already winter. This cold is freezing my bones and my soul just wants to go to a never ending sleep.

         La teză la latină am luat notă maximă. Adică 10. Sayuu rullz b-). Azi am teza la engleză, nu prea m-am pregătit [nici nu cred că am nevoie] şi mai e şi prima oră. Apoi mai am o zi de şcoală de dus şi gata. Hell yeah I love fridays just because after them comes the week-end [do I sound like Rebbeca Black? =))]. 
          Mă apucă nostalgia când văd frunzele pe jos. Şi când mă gândesc la ce anime-uri mă uitam anul trecut pe vremea asta, nu-mi vine să cred că fac un an micuţ de anime fandom. La şcoală, draga mea de Meda s-a îmbolnăvit şi abia ieri a trecut prin cimitirul fericirii noastre [i mean ză school]. În rest, hai să menţionăm că n-am fost la Balul Bobocilor [i would rather go see Alice Cooper or HITT], dar am aflat că la mine în clasă sunt Miss şi Mister Popularitate, plus Miss locul doi. E plin de frumuseţi la mine în clasă, ce să maai.
         Dar, sincer, când îi vedeam pe participanţii la miss şi mister valsând...frate vreau să învâţ şi eu. Vlasul e pur şi simplu superb, adică eu pur şi simplu mă uitam la ei şi simţeam că zbor. And I always kinda had those princess like dreams where I was dancing with someone. I guess it's somewhat like flying :)).
         Am vorbit cu Misa [care mai nou poartă tocuri :))] şi ne vedem sâmbătă. SPER. Iar ieri am trecut pe la Mali, ca să văd ce are calculatorul ei. Şi am început să vorbim ce vorbim noi de obicei când ne vedem: it's all about lăăăăv. Şi, vai viaţa ei, mi-am pus mâinile în cap când am auzit cu cine umblă. Pentru că de, zicea Ada cândva, şi draga mea, să ştii că n-am să uit vreodată ce ai spus: "Băieţii or fi ei nişte boi nesimţiti, dar noi tot îi iubim!". Da. So friggin' true it's killin' me.

Happiness >.<

Un comentariu:

  1. Hey...nu toti sunt boi,si de ce ai iubii pe cineva fara a fii...saracasTESTICOL..haa...haa?!:))...yeah,not a very likeable joke(daca nu exista "likeable" sau nu se scrie,acum asa se scrie,got it!:)) ),da deci...aaa,mai sunt si baieti,da ai auzit duma asta deja...asa ca stii ce...cauta-i!:P,eu sunt editie limitata de la Cola...sau de la Pepsi...hmmm,da,cred de la Miranda,sau Mirinda...yeah,don't give a fuck.
    Deci...dupa acel mic stand-in-you-chair...up de comedie,ce sa zic,zii sa Misei sa nu mai poarte tocuri?:-??

    Just kiddin',stiai ca balena e...stiai?nu...nici eu:)),da...fuckin' high as hell,paradoxal ce am scris,dar fie...hey, stii ce...orice ceea ce nu stiu eu,deci habar nu am ce sa scriu...sooo...how you doin'?!(Joey pick up quote...)


    a veeerrrryyyy HIGH Anonim!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top