Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 9 noiembrie 2011

Teoria zilei imbecile

Pentru că în fiecare zi
există ceva care să mă facă
să-mi doresc o schimbare



          Azi am fost, în sfârşit, la şcoală. A fost mai bine decât mă aşteptam, dar, în acelaşi timp, mi-am confirmat că trebuie neapărat să mă mut.

          Am avut o zi neaşteptat de bună, am împuşcat două note de 10 [lucru care nu s-a mai întâmplat de juma de an :))], am avut două sesiuni bune de râs şi mi-am dat seama că şcoala poate uneori să treacă destul de repede.
          În primul rând, Mikey a fost în sfârşit confundat cu o fată [lucru ce-mi aduce aminte de gagiul de Dizzy care la fel a păţit-o din cauza pletelor şi cracilor lui]. Veniseră nişte studenţi să ne prezinte un program cu schimburi internaţionale de elevi [eram destul de hotărâtă acum 3 ore să plec în Belgia pt. un an] şi unul dintre cei care prezentau programul [o fată, culmea], la făcut pe Mickey [thoamne era să scriu Dizzy =))] fată. Epic. Epic pentru că toţi am râs, inclusiv profa, am râs cum n-am mai râs de mult cu alţi 30 de oameni. Apoi la logică, săracul Florian a tuşit. Atât i-a trebuit, după ce că proful i-a zis că e un elev distrat şi care deranjează ora, săracul a încercat să se explice şi proful i-a tăiat vorba şi a zis că-i pune trei. Apoi Florian : "da' domn' profesor, eu sunt răcit şi am tuşit şi eu!" şi profu : "eh, ai tuşit, ei? bine, îţi pun doi.". Ziceai că băuse ceva. Defapt mereu proful de logică zici că bea ceva, e un terorist din ăsta care te face praf dacă faci o mişcare. Bine că n-avea catalogul la el :)).
          Şi a mai fost o fază, dar mi-e lene şi scârbă s-o mai menţionez, în principal totul se învârte în jurul unui prezervativ. Pentru că se pare că zilele astea băieţii sunt ai dracu de grijulii.
          Astfel că abia încep să mă integrez. Oricum o să plec de aici, sper, cred şi vreau. Vorbeam noi azi ca între soaţă-profitoare-amantă [Nexa-Sayuu-Kata] că cică să împuşcăm o excursie, numai noi ăştia apropiaţi. Mă doare capul la gândul c-am să-l văd pe Vlad. Şi totuşi am o persimţire că n-o să vină.

Happiness >.<

2 comentarii:

  1. Nu imi vine sa cred ca iti citesc blog-ul,asta ca o consolidare in declin a ceea ce imi place si ce nu...treaca'mearga,imi place stilul tau,de scris si de relatat intamplari simple cu o natura "animatica"!

    Din ce imi zici(iti zici,ne zici,doesn't care),ai o fire mai selectiva,iar faptul ca nu doresti sa fii cu ceilalti e (poate - si jur ca nu doresc sa te ofensez doar ca imi pari interesanta,din punct de vedere al gandirii si strict asa-)din cauza ca ei nu doresc sa fie cu tine,nu pe fata sau ok,nu am ziso bine,ce zici...nu vrei sa fii cu ei,fiindca nu te cunosc si nu te apreciaza pentru firea ta,nu pentru acea masca pe care o purtam toti si incercam sa parem normali(aici normal = comun,turma).Nu ti s-a intamplat sa iti placa ceva ce poate "normalului" ar considerao a fii ceva trivial...cu toate astea,te-ai scapat in a zice: "imi plac hentai-urile!",ca apoi din cauza privirilor sa iti schimbi parerea?!...sau sunt doar eu(si nu,nu ma refer la exemplu dat).
    Pe scurt,imi place ce citesc dar nu trebuie sa fii aspra cu lumea din jur...si daca se poate,sa am ocazia sa iti citesc in fiecare zi blog-ul,m-ar incanta mult!Acum,cu speranta sa nu te fii speriat prea tare(sau enervat),ma retrag umil,o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci mda...cum ar spune oligofrenul de Forum,ce sa zic...asteptam sa scrii ceva nou,nu s-a mai intamplat nimic!?:)

    RăspundețiȘtergere

 
back to top