Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

joi, 17 noiembrie 2011

SCREAMO

Nu voi putea uita visele
pe care le-am văzut în această cameră.


          Încet, încet, mă înec în propria-mi amărăciune. Totul e negru, iar în acest întuneric surd aş vrea să aud ceva, orice.
          Vreau să ţip. Vreau să ţip tare, să nu mai aud acele voci acute, care rostesc cuvinte inutile. Nu mă cred importantă, dar alţii spun că sunt genială. Ei poate se cred importanţi, dar eu nu i-aş numi geniali.
           Am să dispar de aici. Am nevoie să mă evapor, măcar pentru o clipă, într-o lume a mea în care nimeni n-are să-mi spună că nu cânt frumos.
           De ce se grăbeşte toată lumea? Le simt orgoliile imense care le umbresc creierele minuscule. Şi totuşi, există acei puţini care nu se grăbesc, persoane cărora le zâmbesc din inimă.

ISTERIE. DISPERARE. ZETSUBOU SHITA.

        Şi totuşi, vreau să cred că nu am rămas chiar aşa, în întuneric şi fără vreo speranţă. Până la urmă speranţa tot eu mi-o găsesc.

RÂSETE. MINUNI. AMINTIRI. MI-E DOR.

           Deşi mă doare inima mai tare cu fiecare clipă care trece, în mintea mea totul nu mai are viaţă.
           If  you can grant me one wish, then I beg you to make me feelingless.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top