Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 16 noiembrie 2011

Planetary Suicide



Aveam nevoie de răspunsuri. Le-am găsit în urletele tale de disperare.


           Albumul ăsta...nu ştiu dacă e comeback-ul meu la metal sau la vocaloid. Totuşi, mi-am dat seama că japonezii sunt prea geniali.
             "Planetary Suicide" este compus şi scris de Yuyoyuppe [ゆよゆっぺ], vocea principală fiind Megurine Luka, plus vreo două melodii cu Hatsune Miku. Are o temă...realist de sinistră să zicem, versurile sunt puternice şi muzica este de impact. După părerea mea, un album încărcat cu sentimente complexe, plus o muzică care te scoate din raza realului. Or smth i really lăv. <3
             Prima dată am auzit un cover în engleză după "Leia", apoi am ascultat melodia originală şi am auzit pentru prima dată vocea lui Megurine Luka. Apoi am luat albumul şi am devenit obsedată de melodii una după alta.
              În principal, toate melodiile sunt superbe, dar pe mine personal m-au cam stresat unele secvenţe în care erau pur şi simplu ţipete din alea groaznice. Şi totuşi, versurile sunt atât de reale încât mă doare inima când le aud. Melodiile, sincer, sunt cam depresive, dar totuşi geniale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
back to top