Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 14 noiembrie 2011

Piece of Crap [SANTA~]


Vine Craciunul Bree!

Prima postare de la scoala!~

      Astfel ca dupa incercarea eroica de a-mi invinge lenea, am ajuns in cimitirul zilei de azi, scoala.
       A trecut mult timp de cand n-am mai postat dintr-un laborator de informatica, iar acuma ma apuca nostalgia si dorul de colegii si diriga din generala. Parca ii vad deja in prima zi de ninsoare, intr-o dimineata de vineri, am iesit in ora de informatica afara si am facut urme prin zapada din jurul scolii.

      Si parca ma apuca asa un sentiment  de teroare cand ma gandesc ca cineva aici ar putea sa citeasca, dar am sa ma obsnuiesc cu sentimentul. Maine am teza la latina and it's freacking me out. Plus, am ales un calculator cu o tastatura varza. Teeheehe~

Later edit ofc.

[Edit next day at info]

      Am descoperit un cantec prea adevarat. Desi e in japoneza si il inteleg pe jumatate, tot e prea adevarat. Am teza la latina intr-o ora, wish me luck [shiawase tte nani? ^___^].
      Am invatat cat m-a tinut rabdarea, avand in vedere ca ieri m-am culcat la 2 si azi m-am trezit la 10 juma. Si am vaga impresie ca voi avea o nota mai mare decat colega'mea de banca care a invatat tot week-endu, doar pentru ca mereu asa a fost. 
      And it's not like I want to be here or anythin', it's just that I'm supposed to be here. Why there's always a place that's not your home where you're supposed to be?
[Demo nanimo kangaetakunai].

Happiness >.< 

“Ono-kun is an idiot, but he’s a good guy.”
[Kamiya Hiroshi]

This thing just made my day. Dedicatie pentru Misa ^__^.

Un comentariu:

  1. Desi nu sunt un fan al sarbatorilor crestine(a tuturor sarbatorilor cu tenta religioasa),astept doar distractia din zilele acelea(Iarna nu ma incanta).

    RăspundețiȘtergere

 
back to top