Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 16 noiembrie 2011

What is Happiness?

Pentru că, până la urmă,
tot ce are un început are şi un sfârşit


         Sunt o maestră a pierderii timpului. În fiecare dimineaţă mă trezesc cu amarul gând că urmează o zi plictisitoare şi fără rost. Unde dracu' e vacanţa aia amărâtă?
          Mă uit la cerul gri de afară care-mi aminteşte cât de goală e inima mea acum. În fiecare zi îmi spun că vreau o schimbare, care poate mă va face să mă simt mai împlinită. Şi totuşi, am vagul sentiment că această schimbare ar putea fi dezamăgitoare; aşa că mai bine nu m-aş aştepta la nimic.
         În timp ce eu mă chinui să-i înţeleg pe toţi şi să-i accept aşa cum sunt, se pare că nici acum nu sunt înţeleasă. Nu că mi-ar păsa. Singurul lucru care mă stresează e faptul că oamenii care [cred că] mă înţeleg sunt răsfiraţi prin toată ţara asta şi abia dacă-i mai văd la faţă. Mai exact, m-a lovit monotonia de toamnă. Plus frigul ăsta cu adevărat insuportabil care te ţine în casă.
           Parcă odată cu adierile de gheaţă care-mi fac părul vâlvoi când merg dimineaţa la şcoală, mi-a îngheţat şi mie inima. Mă rog să trec peste teze, să termin cu notele şi să iau o pauză. Pentru că puţin mă doare pe mine de note; mereu am vrut să cred că un număr pus de cineva poate mai idiot ca mine ar avea vreo valoare în a-mi descrie calibrul uman.

Happiness >.<   
Edit mai încolo cu ceva tâmpenii

Un comentariu:

  1. Ai doar 15 ani,daca tu crezi ca asta e raul in viata...stii povestea,ai mai auzito si de la alti,ce sa zic,nu te impotmolii din cauza vremii,si eu sunt influentat de ea,nici nu imi vine sa ies din casa ziua cand sunt nori,de aceea ies noaptea,ca atunci nu se vad cat de urati sunt!
    Nu te abate de la idealurile tale(daca ai vreunu),doar fiindca nu te place X sau tu vrei sa fie cald afara,stiu ca sun ca un puriu,dar chiar nu are rost sa te plangi pentru nimicuri,pastreaza-ti lacrimile pentru chestii mai de amploare.

    Fericirea are gustul sau,stiu ca suna a reclama la "ingetata" dar chiar asa este,uite o alta zicala care mie imi place si o folosesc adesea cand ma intreaba cineva,frumusetea,e in ochii privitorului,asa ca,fericirea e ceva diferit,complex,probabil comun(doar fiindca o imparti)si de scurta durata!E doar un moment(da,sunt adept al idei din Pursuit of Happiness),care poate sa fie rezultata la o mie de momente,dar fericirea tine putin!

    Iar de scoala,fuck it,iti trebuie dar sa impusti notele si sa ai habar,la facultate nu o sa ii pese nimanui cum ai luat tu notele sau daca puti de calcule,eu cand ma uit in spate la liceu,ma uit ca la...copilarie,un fel de etapa initiatica!Hai,nu te mai impotmolii asa!

    RăspundețiȘtergere

 
back to top