Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

luni, 14 noiembrie 2011

A never ending fantasy...

...I feel that is what I have reached.
Vreau să ţip. Dar a venit tata acasă :)).


          Procrastinare. Vai cât poate să mă descrie cuvântul ăsta. Şi am realizat că mi-e aproape imposibil să postez înainte de ora zero. Adică, pentru mine e încă duminică. Poate că e mai bine să crezi că timpul e aşa cum vrei tu.

          Era să iau doi la română. Era să iau DOI la română. Aş fi fost mândră de mine, sincer, dacă aş fi reuşit să halesc o aşa notă mică. Dar, spre marea mea dezamăgire, profesoara mi-a zis că pentru că am mai deschis gura la ore şi am mai fost activă, îmi salvează media. Ce păăăcat. Sincer, habar n-am de ce mi se pare interesantă ideea de a lua faimosul doi la română. Sunt nebună.
          Nimic nou. Multă manga, ceva anime, un yaoi bun şi week-end-ul meu e gata. Pentru că a venit iarna [e ger afară arrrrh], nu mai iese nimeni afară, aşa că n-am cu cine hoinări pe străzi prin ger. Am chef să mai urc pe un munte iarna pe frig şi să-mi îngheţe părul [îţi mai aminteşti Ana ^__^? we met in that snowy day :)]. Plus, vine ziua mea [yaaaay!]. Nu-mi vine să cred că fac cinşpe, de prin septembrie tata deja mă tratează ca o fetişcană de 15 ani [ceea ce-mi umflă orgoliul şi mă face să mă simt matură. fail >.<]. Astfel că, nimic important, nimic care să merite meţionat. Încă îmi frec creierii dacă să mă mut de la şcoală sau nu.

          Mâinile îmi sunt reci. În zilele de toamnă în care vântul îmi face părul vâlvoi şi frigul îmi intră pe sub oase, mă gândesc că poate şi pământul acesta are nevoie de doza lui de disperare. Mă uit la strălucirea caldă a lămpii care-mi luminează părul; habar n-am dacă frumuseţea e ceva efemer. Nu am cum să ştiu şi nu vreau să ştiu. Tot nu mi s-au încălzit mâinile.

Happiness >.<

P.S.: M-am apucat de Sayonara Zetsubou Sensei. Asta doar pentru că mi-era dor de vocea lui KAMIYAN. Şi, după doar primul episod, pare un anime foarte promiţător. "I'M IN DESPAIR!" [Imagine Izaya sayin' thut >_>]

Un comentariu:

  1. Aici nu am decat o intrebare,daca te muti si nu iti place nici acolo,ce faci,pleci din nou?E bine in viata sa eviti lucrurile sau sa le confrunti?Ce nu iti place?Ce doresti sa fie la scoala ta?Sunt atatea intrebari pe care ar trebuii sa ti le pui,de exemplu,eu am trecut prin doua licee,fiind o fire (prea) sociabila,m-am integrat,am o fata comuna dar o minte aiurea,asa ca daca tac,sunt ca si Griff...invizibil.So...nu te lasa,abia e primul an!:)

    Anonim.

    RăspundețiȘtergere

 
back to top