Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

vineri, 18 noiembrie 2011

Let's spin wildly!

Pentru că suntem într-o
contiună ameţeală.


         Nu pot să-mi mai amintesc de când n-am mai auzit o melodie adevărată în engleză. E ciudat că devin prea ataşată de geniul japonez? After all, I'm still the same.

         Ipocrizie. Am să încep cu nemulţumirile mele. Am văzut miercuri o pereche de pantofi care mi-au picat cu tronc, dar am găsit un singur pantof care era numărul meu. Când m-am dus să întreb de pereche, am fost frumos sictirită. Am zis că mor de nervi. Apoi, în seara asta, am trecut iarăşi pe lângă magazin, aveau o pereche numărul meu. În cam o oră, maxim, m-am întors cu bani să-i iau. Nu mai erau. Fac APOPLEXIE. Doamne cât mă stresez pentru chestii minuscule şi problemele adevărate nici nu mă prea omoară. Sunt ciudată, nu?
        Acum, partea bună. Mi-am luat telefon. Am renunţat la javra mea [care, ironic, începuse să-mi placă] pentru un Sony Ericsson Spiro [doar pentru că n-am vrut să-mi iau un smartphone or dat sorta shit] care, cu câteva minusuri, e superb. Deja l-am umblat şi butonat de i-a venit boala :)). Bateria pare că o să ţină bine, difuzorul e destul de tare şi sper să fie şi rezistent. În mare, o investiţie destul de bună. [şi aşa l-am mai uşurat pe tati de nişte verzişori din cont]. 
        Arrr...la şcoală. Am fost la cor, sunt vocea a doua pentru un colind cu care o să participăm la un concurs în decembrie. Şi pentru cei care nu ştiu, dacă eşti vocea a doua sau a şaptişpea, nu înseamnă că eşti mai puţin bun la muzică sau ai o voce mai puţin superbă, e chestie de tonalitate şi echilibru. [tocmai vorbeam cu Kata şi când i-am spus că-s vocea a2a face ea "rateu"; să te ia dracu fă >:)]. În orice caz, e aşaaaa greu să nu te iei după alea de la vocea întâi şi să ţii tonalitatea ta. Oricum mă mut, aşa că o iau doar ca pe o experienţă [tocmai când aveam şi eu şansa să-mi mai exersez vocea, vedeţi ce puţin mă doare de lucrurile importante?]. Şi, am aflat că Mickey a luat 10 la engleză [engleza fiind o teroare pentru trei sferturi de clasă, cred], deci eu dacă nu iau 12 mă împuşc. La fizică [get ready] am luat 8.25, în contextul în care nu ştiu NIMIC. Ironie. Mare ironie. Dracu ştie cum trec eu la fizică, materia mea cea mai imposibilă.
        Şi, în final. Am aflat că curva [cacofonie inteţionată] de Kata a luat 10 la engleză pe capul Misei. Doaaamne ce-a ajuns lumea asta. Mâine mă văd cu Sara, n-am mai văzut-o de luni de zile 8->. Şi duminică cu Misa mea şi sper cu Shiro-chan. Şi temele să le ia dracu.

Happiness >.<


5 comentarii:

  1. Dupa cele scrise de tine,incep sa cred ca scriu degeaba si nu o zic in contextul ca nu imi raspunzi,ci ca tu ceri sfaturi dar nu le ei in considerare.
    E timpul sa ma retrag dupa acest blogg,credeam ca esti(poate esti ce crezi dar impresia pe care mi-o lasa textul asta...imi miroase a adolescentie emonata,ce am citit inainte ma captiva prin simpla relatare si subiectele pe care le atingeai)copil,apoi ce sa zic,dupa cateva zile intrand sa vad ce mai zici,imi dau seama ca este un blogg-jurnal,ceea ce mi se pare nu numai pueril cat si neadecvat(din cauza ca ar fii trebuit sa fie privat,ma rog,fiecare cu alegerile sale).
    Sper sa nu te fii ofensat cu nimic,esti o fetita destul de indrazneata in "ale tastaturi",ca sa ironizez stilul caragial.
    Mult noroc la note,bafta cu idealurile tale in viata,mult spor la munca si mult noroc in alegeri,inca o data,imi cer scuze daca te-am ofensat in vreun fel!...o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi, dragă Anonimule, ce te aşteptai să fiu? Pe blog eu scriu cele mai mari tâmpenii pe care le-am văzut, şi asta o recunosc chiar eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma intelegi gresit,am zis de la inceput,nu doresc sa starnesc pe nimeni cu nimic,nu ma astept sa fii absolut nimic!Nu scrii tampeni,copilarelile nu sunt prostii sau tampenii,nu zic sa nu relatezi e alegerea ta,doar ca eu stiu altfel notiunea de Jurnal,aia veche,cu creion si hartie,personal si foarte rar aratat!

    Am intrat ca scriai ceva despre...Ao No Exorcist...cred,nu mai stiu,dar am ramas pentru ca ti-am citit "postulatele",unele ma amuzau din cauza abordarii tale si felul in care le prezinti,alte chestii ma intrigau fiindca ai potential in a scrie lucruri veritabila mai mult decat crezi.

    Inca o data,imi cer scuze ca te-am ofensat,multumesc(cred)pentru noul capital din blogg-ul tau si sper sa nu te lasi de liceu(de liceul la care esti),fiindca,daca stii duma aceia pe care o prezinta purii,"lasa ca stiu mai bine",ti se pare egoista,sa stii ca eu ti-o zic cu buna intentie fiindca am avut si eu momente grele cu colegi,adaptare si alte balarii!
    O seara buna!


    Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer.
    Îmi pare bine că ai trecut pe aici şi chiar a fost foarte frumos din partea ta să-mi arăţi că eşti interesat [din cum te adresezi presupun că eşti un bărbat]. Înţeleg că ceea ce scriu ţi se pare că e un jurnal; dar într-un an şi jumătate de când scriu aici nu am menţionat niciodată lucrurile importante pe care le-aş fi scris într-un jurnal. Scriu despre sentimentele mele, dar cred că o fac într-un mod care nu mă face să par ca o carte deschisă. Oricum, îţi mulţumesc pentru comentarii şi o seară bună şi ţie ;).

    Şi, dacă nu sunt prea indiscretă, de ce preferi să-ţi ascunzi numele în spatele anonimatului?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sufar de o boala,lenea:)),ce sa zic,nu am ales anonimatul doar ca e mai usor asa sa postez,intru in fiecare zi pe blogul tau(da sunt barbat...barbat-baiat sau baiat-barbat:P),sa vad ce mai scrii!
    La unele chestii rad cu lacrimi,unele ma intristeaza,ca na,te lasi invinsa de probleme minore...oricum atentia imi este captata,asa ca mai raman pe meleagurile tale!:)

    RăspundețiȘtergere

 
back to top