Passionate, gun, trainwreck, memories, summer, electric, lullaby, senseless, song, sadist :|

HAI SĂ NE JUCĂM ÎMPREUNĂ. CE CIUDAT SUNĂ ACUM, CÂND ACEL SENTIMENT INOCENT A DISPĂRUT DE MULT. HAI SĂ ZBURĂM. NU, O SĂ STĂM PE PĂMÂNTUL ĂSTA ŞI O SĂ ZÂMBIM SARCASTIC PÂNĂ CÂND CINEVA SE VA PRINDE CĂ SUNTEM EXTRAORDINARI. PENTRU CĂ SUNTEM.

miercuri, 30 noiembrie 2011

Flower Boy Ramyum Shop [K-drama]

Dorama lăăv<3.
Ramen also lăăv :)).


          Odată cu moartea neaşteptată a tatălui său, Yang Eun Bi [eroina noastră], va moşteni magazinul de ramen al părinţilor săi. Dar, presată dintr-o parte de Cha Chi Su, fiul unui bogat preşedinte al unei companii şi intitulat de către el însăşi prinţ al şcolii sale, care vrea ca ea să se întoracă la postul ei de profesoară în şcoala lui, după ce aceasta l-a făcut de ruşine de două ori şi apoi a fost dată afară, iar din cealaltă pare de Choe Gang Hyeok, care pretinde că este soţul ei şi doreşte să se căsătorească cu ea, cum va reuşi Eun Bi să găsească soluţiile pentru toate probleme ei?
           Prima mea dramă coreană, a doua dramă asiatică pe care am văzut-o. Prima a fost japoneză, mai bine zis Ouran High School Host Club, pe care am văzut-o mai mult din sete de Ouran [după ce am devorat manga vara trecută].
         Aveam eu un feeling că dramele sunt geniale, dar cred că pur şi simplu am avut alte lucruri de văzut decât drame. Şi totuşi când am început să mă uit la Flower Boy Ramyum Shop, am fost aşa de captivată încât acum îmi dau seama că n-am mai fost aşa interesată de un serial de mult.
        Povestea este de-a dreptul epică, are absolut de toate. Ce mi-a plăcut cel mai mult a fost că ideea de dragoste e destul de ironizată, dar într-un mod super funny. Cât despre faze comice, unele momente m-au lăsat pur şi simplu fără respiraţie. Doare la cât de amuzant este :)).
         Personajele sunt destul de stereotipice, dar totuşi sunt destul de drăguţe. Mai ales că interacţiunea dintre ei se lasă mereu cu ceva scântei, care ori instalează o stare din aia dramatică, ori te omoară de râs.
         Can't wait for the next episodes :3. But now I'm gonna watch Zoku Sayonara Zetsubou Sensei. XD Lăv Thut.

2 comentarii:

  1. Wiiii, tu, pisi, drame coreene?! Jur ca te iubesc de aici pana pana... pana oriunde in timp si spatiu :x

    Ca tot nu mai stiam eu la ce sa ma uit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Waaa, glad ya came by >>>>:D<<<<
    Poate intr-o zi cand om fi babe sa ne uitam impreuna la drame si sa radem pana crapam ;-).

    RăspundețiȘtergere

 
back to top